"Ангели" Victoria's Secret зникли. Їхні крила, прикраси зі страз і пір’я, які можуть важити понад 10 кг, припадають пилом на зберіганні. Fantasy Bra зі справжніми діамантами та іншим коштовним камінням більше немає.

На їхньому місці опинилися сім жінок, які прославилися своїми досягненнями, а не фігурами. Серед них — Меган Рапіно, рожевокоса зірка футболу й активістка кампанії за гендерну рівність; Ейлін Гу, китайсько-американська представниця лижного фристайлу, яка скоро стане олімпійкою; модель і адвокатка Палома Есслер; і Пріянка Чопра Джонас, індійська актриса й інвесторка в технології.
Компанія оголосила, що відмовилася від своїх знаменитих "ангелів" і запустила нову кампанію під назвою "Чого хочуть жінки". Як сказав у New York Times новий очільник бренду, це зміни, що мали відбутися давно. "Коли світ змінювався, ми занадто повільно реагували, — сказав Мартін Вотерс, колишній глава міжнародного бізнесу Victoria's Secret, якого в лютому призначили виконавчим директором бренду. — Ми маємо бути не про те, чого хочуть чоловіки, а про те, чого хочуть жінки".
Замість "ангелів" бренд створює VS Collective та намагається заново означити версію "звабливості", яку Victoria's Secret представляє (і продає) масам. Вдягнені в білизну й купальники Victoria's Secret супермоделі десятиліттями уособлювали певний поширений стереотип жіночності. Тепер, коли такі образи не йдуть у ногу з ширшою культурою, Victoria's Secret хоче стати, за словами її виконавчого директора, провідним глобальним "захисником" розширення прав і можливостей жінок.