Модний Дім Saint Laurent ще на початку пандемії заявив, що весняно-літню колекцію покаже не в межах Тижня моди в Парижі, яка проходила в жовтні, а в зручному для себе режимі й форматі. У підсумку нову колекцію марка представила в середині грудня, незадовго до надходження в бутики.
Ентоні Ваккарелло, креативний директор Saint Laurent, називає цю колекцію відповіддю на метушню й занепокоєння, які панували навколо нього весь цей рік. Дизайнер сфокусувався на м’яких і чистих формах, сміливо відсік все зайве і весь час намагався думати про комфорт жінок, які носитимуть цю колекцію. Натхнення дизайнер шукав не тільки в сьогоднішньому дні, а й архівах. Точкою відліку для нього став трикотаж зразка 1960-х, піддатливість якого йому вдалося поєднати з фірмовою чуттєвістю Saint Laurent і показати власну версію сучасної сексуальності. У колекції він представив полегшені версії знаменитих жакетів Le Smoking, показав безліч струмливих шовкових блуз, додав трохи білизняної естетики у вигляді мереживних мінішортів, а також знову вивів на модну арену велосипедки. Навіть ювелірні прикраси в цій колекції навіюють думки про вільність рухів.
"Я хотів підкреслити суть речей, але водночас мені не хотілося чогось похмурого й занадто складного, — розповідає Ваккарелла. — Людям нині потрібна надія й зручність". Задум італійця ідеально ілюструє відео, зняте в пустелі. За словами дизайнера, її безкраї краєвиди дарують відчуття волі та безтурботності, а також змушують сповільнитися й нарешті прислухатися до свого внутрішнього я.