Дитяча мода – величезний сегмент індустрії, в якому разом співіснують і спеціалізовані дитячі бренди, і невеликі марки, що випускають штучний ручний продукт, і дизайнерські колекції, які є логічним доповненням до основних лінійок у дорослих fashion-брендів. Сьогодні, у День захисту дітей, розповідаємо про 5 українських марок дитячого одягу, які нині ще й активно допомагають.
З нагоди Дня захисту дітей український бренд Marianna Senchina представив дроп для благодійної допомоги дітям, яких війна позбавила щасливого дитинства. Сенчина використовує в дропі свої фірмові елементи – аплікацію з квітів у новій інтерпретації – синьо-жовті кольори як знак майбутньої перемоги над насиллям, жорстокістю та терором. Весь прибуток від продажу передадуть до благодійного фонду "Місто Добра". "Щоб життя тривало, ми маємо дбати про тих, хто продовжує нас", – додає дизайнерка.
KRAKO – новий український бренд дитячого одягу, запущений уже після початку повномасштабного вторгнення. Його засновниці Ірина Краснокутська та Марина Колесникова планували запуск 10 березня, та війна скоригувала їхні плани. Однак усупереч труднощам подруги все-таки вирішили запускатися – життя триває, діти народжуються і їм потрібен одяг. "За останні 78 днів в Україні народилося майже 43 тисячі дітей. Попри звуки сирен кілька разів на день, попри неспокій і тривожність мам, цим дітям має бути комфортно. І ми можемо в цьому допомогти. Адже KRAKO – це бренд, у якому дитині зручно. Ми виготовляємо базовий одяг з натуральних тканин і продумуємо кожну деталь у кожній моделі", – говорить Марина Колесникова. Всі тканини й фурнітура мають міжнародні сертифікати якості та безпечні для малюків. Вдалим збігом обставин стало й те, що найважливішим виробником матеріалів для створення індивідуальних замовлень з власними принтами KRAKO стали саме фабрики Польщі, яка прихистила найбільше українців, змушених тікати від війни. Більшість виробів відшито ще до початку березня, а частину відшивають на фабриці в центрі України. Крім цього, виробник дарує 100 бодиків малюкам, які народилися під час війни. Докладніше про акцію можна дізнатися на Instagram-сторінці бренду.
Atelier Handmade – один з головних адептів sustainable-руху серед українських брендів. Засновниця марки Анастасія Єршова впевнена, що відповідальне ставлення до світу й одягу варто виховувати з дитинства. Минулого року, коли сама готувалася стати мамою, вона запустила дитячу лінійку, що повторює ключові дизайни з дорослої колекції. Всі речі пошиті з українського органічного льону, а мати може легко підібрати парний літній образ до вбрання своєї дитини. Частину прибутку бренд перераховує на благодійність. "Цією колекцією бренд закликає всіх замислитися над тим, якою ми залишимо планету нашим дітям, яких уже треба привчати до відповідального споживання та дбайливого ставлення до природних ресурсів", – додає дизайнерка.
Якщо не можеш знайти щось на ринку – настав час робити це самому. Саме за таким принципом створювався бренд Cut Cut Kidswear. Ще один з принципів бренду – дитина має бути здатна сама вдягнути їхній одяг, без допомоги дорослих. Тому дизайнери марки уникають вузьких комірів чи тугих шнурків. Все еластично, а посадка в міру вільна, щоб не обмежувати рухів дитини. Частину вторгованих коштів перерахують на потреби ЗСУ.
Бренд дитячого одягу, що дружить з природою, – саме так себе описує марка зі Львова Afyny. Бренд спеціалізується на зручному одязі для дітей до 8 років, який виготовляє із сертифікованої бавовни. Також марка уникає пластику – навіть ґудзики вони роблять з коркового або пальмового дерева. Одна з останніх ініціатив Afyny – невелика колекція дитячих піжам, що виготовлені тільки з матеріалів попередніх колекцій.