Нова рекламна кампанія бренду була знята на похмурому Східному узбережжі Шотландії, а основним фоном виступило сміттєве звалище (її спеціально зробив художник Урс Фішер). Гори відходів за задумом натхненників зйомки повинні сигналізувати про те, що ми лишаємо майбутнім поколінням після себе. Такий посил якнайкраще відображає гуманну щодо природи філософію Stella McCartney.
У зйомці, крім українки Яни Годні взяли участь моделі Бріджит Кос та Хуань Чжоу. Фотографом виступила Харлі Вейр.
"Ідея цієї кампанії полягає в тому, щоби показати, ким ми хочемо бути і як ставимося до нашого спільного майбутнього. Ми ув’язнені в нашій штучній "шкаралупі", з якої не видно реального стану справ нашої планети", – прокоментувала Стелла МакКартні.
Читайте також: