Цього року Ukrainian Fashion Week відзначає своє 25-річчя. З нагоди ювілейної дати vogue.ua підготував спецпроєкт, у межах якого 25 найкращих дизайнерів згадують про свою участь в українському Тижні моди — від першого показу до цікавих залаштункових історій. Раніше ми вже познайомили вас з історією становлення дизайнерки Світлани Бевзи, а сьогодні розповімо про Івана Фролова — дизайнера, якому в юному віці вдалося здобути повагу й славу не тільки на українському ринку, а й полонити серця світових зірок. Нині знакові образи бренду носять Дуа Ліпа, Гвен Стефані, Ріта Ора, Олена Зеленська, Doja Cat і Демі Ловато.
Історія бренду FROLOV налічує два, а то й три перші покази. Можна вважати, що перший відбувся ще в стінах мого університету, на конкурсі молодих дизайнерів. У межах UFW першим стало шоу, яке відбулося в Одесі під час конкурсу "Погляд у майбутнє" на Ukrainian Holiday Fashion Week. А на подіумі Художнього Арсеналу FROLOV з’явився в програмі "Нові імена" у 2013 році. Там ми презентували колекцію bAdASS, що була про панк, гламур і стьоб. Показ тривав під мікс треку "Fuck me, I'm so beautiful tonight" гурту Mary And The Boy. А головною декорацією подіуму було наше серце, яке ми ледве встигли поставити, адже мали всього п’ять секунд між шоу дизайнерів!
У 2014 році відбувся наш офіційний перший показ у головному розкладі UFW. Завдяки попередньому шоу про нас уже досить добре знали, і ми відчували певний тягар сподівань. Тоді ми підготували феєричний показ OPEN, присвячений фізичному й моральному стриптизу. Перед показом випустили тизер, знятий у стрип-клубі. На ту мить про нього говорили всі, і він ще більше підвищував градус сподівань. Я не спав кілька днів через підготовку і моє хвилювання не знало меж.
Ми спеціально змонтували подіум так, щоб стриптизерки танцювали, поки люди займали свої місця. У той час ми дошивали останні образи, взуття приїхало буквально за хвилину до того, як мав розпочатися показ. Але такий сумбур нам допоміг, тому що ми намагалися передати атмосферу стрип-клубу й показати дівчат, які повертаються після роботи додому.
Я чітко пам’ятаю цей момент, коли остання модель заходить на бекстейдж, всі кричать "Ура", а я, певно, від нереального недосипу, бачу все як у сповільненому зніманні. І єдине, що я відчув у ту мить — це холодні сльози на своєму обличчі (хоча я людина, яка ніколи не плаче) і як Юлія Пеліпас заспокоює мене на бекстейджі, хоча ще хвилину тому вона була серед гостей.
Після показу ми всі вирушили на афтепаті в Café Charlotte, де був повний аншлаг. Вечірка тривала до сьомої ранку і відтоді за FROLOV також закріпилася стійка асоціація з гучними модними вечірками. Про показ і колекцію без перебільшення тоді говорили всі. Ми отримали дуже багато прекрасних відгуків, хоча серед них з’являлися й негативні. Однак навіть у них я шукав конструктив, на який зважав у своїх подальших роботах.
Без перебільшень, я можу сказати, що UFW відіграв визначальну роль в історії бренду FROLOV. Гран-прі в конкурсі "Погляд у майбутнє", який проводив Ukrianian Fashion Week, стало для нас справжнім трампліном і дало можливість створити свою першу капсульну колекцію. UFW був першим майданчиком, який підтримав нас і завдяки якому ми зацікавили не тільки українську та міжнародну пресу, а й широку аудиторію.
FROLOV — це про унікальні покази й шоу, які завжди дивували. І, звісно, кожне втілення їх у життя супроводжувалося десятками незабутніх історій. Наприклад, неможливо забути те, як ми ледве підняли арфу на 3-й поверх Художнього Арсеналу; привезли фуру з п’ятьмастами подушок для подіума-ліжка; шукали зв’язки з давно закритим клубом "Нью-Йорк" у Парку Перемоги та вмовляли топмоделей 2000-х взяти участь у нашому показі; готували театральну виставу в Центрі Довженка; підсвічували кранами восьмиметрові вітражі Арсеналу й курили ладан, щоб створити атмосферу церкви; заводили Національний президентський оркестр на бекстейдж UFW так, щоб не заважати перевдягатися моделям; вішали оксамитову завісу, розміром з Арсенал. Однак найголовніше те, що попри все, нам щоразу вдавалося створити для наших гостей новий світ FROLOV.
Я хочу побажати UFW збільшувати свої масштаби до ще грандіозніших, залишаючи свою унікальність як платформу для розвитку української модної індустрії.