Модний дім Alexander McQueen представив рекламну кампанію до колекції сезону осінь-зима 2020/21, на яку надихнув Уельс — його природа, побут місцевих жителів і ручні ремесла, які в наш технологічний час мають вигляд справжнього скарбу.
"Ця колекція — любовний лист жінкам і сім’ям, колегам і друзям. Ми вирушили в Уельс і знайшли натхнення в його художній і поетичній спадщині, його фольклорі й душі його ремесла", — поділилася Сара Бертон у нотатках до цієї колекції.
Цією теплотою й свободою просякнута і рекламна кампанія, у якій моделі приміряють ключові образи сезону — легкі білосніжні сукні в сільському стилі, але водночас графічні й навіть урочисті, фірмові жакети Alexander McQueen зі скульптурним кроєм і незвичними деталями, а також демонструють головні аксесуари колекції — місткі сумки й сонцезахисні окуляри.