Марія Грація К'юрі показала нову кутюрну колекцію Dior, в якій зосередилася на майстерності пошиття, а не на пишному декорі. Італійка зробила ставку на стриману палітру відтінків, яка й дозволила максимально розкрити досконалість конструкцій.
Так, на подіумі можна було побачити жакети із загостреними плечима, сукні з корсетами, скульптурні пальта. На перше око, нова колекція видавалася досить повсякденною, але диявол, як відомо, криється в деталях – розглянувши ближче, можна було побачити делікатну вишивку, квіткові аплікації або грайливу бахрому. Але все мало вигляд ненав'язливий та легкий, адже головним джерелом натхнення став образ танцівниці Жозефіни Бейкер.
Жозефіна Бейкер була однією з найяскравіших дівчат бурхливих двадцятих. Її творчий шлях бере початок у 1921-му, коли Бейкер було лише 15 років. Кар'єра її розпочалася в США, але зірка спалахнула вже в Парижі. Своїм танцем Жозефіна стрімко здобула визнання місцевої публіки, яка у її виконанні вперше побачила танець чарльстон. Шанувальники називали Бейкер справжньою чорною Венерою. Також Бейкер була визнаною активісткою – під час Другої світової війни вона брала участь у русі Опору, а вже у 1950-х боролася за права темношкірих.
"Мені цікаво розповідати історії жінок, які є орієнтиром для інших жінок. Мене цікавить, як жінки минулого можуть служити орієнтиром для майбутнього, незалежно від національності чи походження", — розповідає Марія Грація К'юрі за лаштунками.
Цікаво, що історія Бейкер тісно переплітається з історією самого бренду Dior. Вона була його клієнткою в 1950-х, відвідувала покази та навіть вдягала речі французького бренду на свої виступи. Знайомство з архівами модного Дому допомогло К'юрі у роботі над колекцією, а на подіумі можна було помітити речі, натхненні особистим гардеробом Бейкер. Наприклад, костюми у стилі мілітарі, які танцівниця одягала під час Великого Маршу у Вашингтоні чи шовкові накидки, які вона з шиком носила поверх купальників під час відпочинку.