Скандинавський бренд Marc O'Polo в межах глобального кампейну IT'S ON US. спільно з гуртом TVORCHI представив нову зимову колекцію. Знімання тривало у Васильківських Карпатах, на тлі казкової і незайманої природи. Ландшафт безкрайніх пагорбів повертає до головної ідеї колекції — єднання з природою.
Головний меседж глобальної кампанії — IT'S ON US. означає, що майбутнє планети залежить від кожного з нас, і вибір на користь усвідомленого гардероба — маленький, але важливий крок на шляху до кращого майбутнього.
"Найкращий спосіб мати класний вигляд узимку — це згадати про багатошаровість в одязі, про добре знайомий нам оверсайз. Головне, не боятися самовиражатися й вибирати речі, які самим подобаються. Тренди постійно змінюються, як і самі вподобання. Залишається незмінним тільки те, що ми любимо додавати простоту у свій стиль", — коментують TVORCHI.
Marc O'Polo показує, що зимовий гардероб може бути не тільки функціональним, а й стильним. Серед речей колекції пуховик-трансформер, який можна носити і як куртку, і як жилет; спортивні штани з органічної бавовни, шапки, вовняні светри, теплий верхній одяг, що захищає від вітру й вологи, а також взуття.
Marc O'Polo входить до портфеля брендів INTERTOP Ukraine. Колекцію можна придбати у фірмових крамницях Marc O'Polo, а також на INTERTOP.UA.