Якщо світ знає українського дизайнера Івана Фролова як автора сексапільних сценічних образів Бейонсе, Сабріни Карпентер чи Дженніфер Лопес, то у рідному Києві його до того ж люблять як майстра влаштовувати яскраві шоу. Кожен його показ — це завжди сильне емоційне висловлювання, де речі — лише частина загальної історії.
У Фролова важливо все — локація, музика, світло, кастинг моделей. Іноді після перегляду майже не пам’ятаєш конкретних образів, але післясмак та емоції від перегляду залишаються надовго. Останній раз дизайнер демонстрував нову колекцію вдома чотири роки тому, у вересні 2020-го. За цей час виріс він, змінився світ навколо, але залишилося головне — мистецтво тонкої провокації FROLOV та бажання вивчати українську сексуальність.
До показу колекції весна-літо 2025 Іван Фролов поставився з особливою відповідальністю, піднявши планку і для себе, і для всього ринку. Разом з театральним режисером Іваном Уривським, на вистави якого квитки розлітаються за лічені хвилини, вони підготували постановку народної казки "Івасик-Телесик".
Фролов розповідає, що коли вперше побачив виставу Івана Уривського, одразу подумав про спільну роботу: "У мене зʼявилося дуже чітке відчуття, що результатом нашої співпраці стане не просто презентація чи постановка, а щось дуже значуще і те, що буде нести мистецьку, благодійну та просвітницьку цінність тут, у Києві, й у світі". Так народилася ідея синтезу високої моди та театру через інтерпретацію української народної казки "Івасик-Телесик". Ця казка має для Івана Фролова особливе значення не лише тому, що вона була однією з його улюблених у дитинстві, а й через особисту історію. Його дідусь був теслярем. Цей показ-виставу дизайнер присвячує йому. "Коли Іван запропонував мені зробити щось разом і я дізнався, яка буде локація, мені здалося, що це може бути дуже цікавим викликом для мене. "Івасик-Телесик" — це народна казка, себто драматургія. Це банально, але в ній сутність людства. Є добро і є зло, є любов і є зрада, є життя і є смерть", — розповідає Уривський.
А локація в цьому випадку відігравала надважливу роль — це культовий техноклуб К41, відомий далеко за межами України. Тут не можна знімати, на вході всім гостям було заклеєно камери на смартфонах, щоб точно нічого не відволікало. 300 запрошених розмістилися на чотирьох поверхах клубу, щоб стати свідками, як мода, техно та театр об'єдналися разом.
Почалася постановка з пристрасного поцілунку закоханої пари, одягненої в білий одяг. У його образі вгадується традиційний силует українського чоловічого костюма — з широкою прозорою сорочкою, штанами-шароварами з гладкого атласу та сережками-зміями. Вона — лебідка у напівпрозорій спокусливій сукні, з прикрашеним пір’ям волоссям. Як і в оригінальному творі у постановці двох Іванів була присутня змія, роль якої зіграла актриса Соломія Кирилова, знайома глядачу за фільмом "Памфір".
Сама колекція поєднала знакові для бренду FROLOV образи — фірмові корсети, прикрашені камінням, сукні з вирізом у вигляді серця, прозорі блузи, сітчасті топи та штани з ультранизькою посадкою. Фролов не зраджує собі — ні у відчуттях, ні в діях.