Нову колекцію FROLOV задумано задовго до початку війни й, на думку Івана Фролова, "якщо бути відвертим, то вона зовсім не така, якою мала бути".

За кілька місяців колекція HOT COUTURE набула десяток нових значень, перевтілень і надихалася різними, інколи суперечливими явищами. Символікою українських вінчальних обрядів; еротизмом художників-примітивістів XX століття; декоративним орієнталізмом XIX століття; українськими художниками, які належали до першої хвилі еміграції до Парижа в XX столітті; прихованою сексуальністю італійського кіно, білих телефонів 30-х років. Всі ці теми швидко змінювались і були вже неактуальними за кілька днів.
"Знаю, що це одна з найважливіших колекцій, яку я створив за останні роки. Напевне, через великий спектр емоцій, які в неї вкладені", – зізнається Іван Фролов. Ці еклектичні емоції зображаються в одязі: весільні сукні, пір’я неонових кольорів, драматичне мереживо, розбиті серця.
Еклектичним був і процес створення колекції. Йому притаманні ознаки кінематографа та поезії сюрреалістів, що визначальну роль віддавали монтажу й техніці колажу, де поєднувалися непередбачувані речі, а результат зовсім не походив на першочерговий задум.
"Для створення речей наші майстри використовують безліч кутюрних технік, технологій, матеріалів, що ототожнює FROLOV з високою модою. Офіційно ми ще не є брендом haute couture, але з дитинства мені здавалася дуже дотепною гра слів: коли haute на слух сприймається як hot. У нашому випадку це не помилка, а іронія, яка найвлучніше описує незмінну стилістику нашого бренду – ми й далі досліджуємо сексуальність і створюємо гарячі, відверті, але вишукані образи. Відтепер ми двічі на рік випускатимемо наші колекції HOT COUTURE під час кутюрного тижня моди, а також дві колекції ready-to-wear", – додає Іван Фролов.
Кампейн колекції зняла фотографка, креативна директорка та візажистка Sasha Gymn. Вона багато років жила в Києві й відома своїм сюрреалістичним стилем і дослідженням української та східноєвропейської культури у власних роботах. На думку Саші, FROLOV – це елегантний бренд, але з дуже сильним характером, який також уособлює важливу українську жіночу рису – містичність/таємничість і двозначність, яку Саша передала у зніманні. Основна ідея Саші полягала в тому, щоб знімати моделей навколо манекена, якого важко відрізнити від реальної людини. В місці, що було б подібне до інтер’єрів України в 1990-х.
"Створення кожного персонажа було суцільною насолодою, від макіяжу до зачіски, моделі повністю перевтілювалися. Кожна дівчина – особливий персонаж, замкнений у цій кімнаті, вона є чи то манекеном, чи то реальною жінкою, але також рухається, навіть бігає, самотня, проте також потребує уваги, спостерігає навколо, нудьгує, гуляє, грається. Це майже як блукання в кімнаті, де в кожному персонажі постійно є двозначність. А музика Лі Вей Сві робить відео ще загадковішим. Звісно, в історії є напруга, я дам вам змогу здогадатися, звідки. З FROLOV ми спробували відтворити цю сильну українку, горду, загадкову та вільну", – Sasha Gymn.