19 листопада 75 років виповнюється американському дизайнерові Кельвіну Кляйну, який майже 50 років тому створив іменний бренд і змусив весь світ сходити з розуму по джинсах і нижній білизні із заповітними буквами CK. Важливу роль в популярності Calvin Klein зіграли провокаційні рекламні кампанії – фотографії юної Брук Шилдс, що супроводжуються написами на кшталт "Ти знаєш, що між мною і моїми джинсами нічого немає? ..", ще тендітнішою Кейт Мосс в одних бавовняних трусах або напівголого Маркуса Шенкенберга. Vogue.ua зібрав найбільш провокаційні рекламні кампанії Calvin Klein 1980-90х.
Читайте також:
Что Аззедин Алайя сделал для мира моды
Супермодели и не только: лучшие рекламные кампании Versace 1980-90х