Бренд Bobkova представив рекламну кампанію осінь-зима 2019/2020, в якій заявив про сексуальність у простих речах. Фотографом зйомки став Стефан Лісовський, стилісткою – Соня Солтес.
У колекції осінь-зима 2019/2020 сила і слабкість, спокуса і аристократизм – представлені в переосмислених речах чоловічого гардероба. Дизайнер Христина Бобкова почала переглядати крій жакетів, сорочок, суконь, сарафанів і навіть корсетів. Так у колекції з'явилася низка гібридних речей. Сорочки зшиті за лекалами піджака, асиметрична мінісукня з шовку – це деконструйований чоловічий жакет.
"Для нас це зйомка-експеримент, ми хочемо сказати, що на речі бренду можна поглянути інакше. Вони універсальні в будь-якій ситуації, доречні і одночасно нестандартні", – каже Бобкова.
"Під час роботи над зимовою рекламною кампанією Bobkova ми з Сонею надихалися естетикою нульових. Лоск, сексуальність, smoky eyes, асиметричні гривки і екстремальні міні. Зимова колекція про поєднання маскулінного і жіночного, стриманого і "на межі". Ці контрасти ми і намагалися передати в зйомці", – Стефан Лісовський.
Photo: Стефан Лісовський
Stylist: Соня Солтес
Models: Євгенія Мигович, Анастасія Чугункіна, Савелій Попов, Валентин Соколов.
Hair: Павло Лотник
MUA: Ольга Остапчук