Модний конгломерат Kering поділився фінансовими результатами першого кварталу 2020 року, які через епідемію коронавірусу прогнозовано менші, ніж планувалося. Загальне падіння продажів компанія оцінює на 15,4%, але цікавіше подивитися, із чого складається ця цифра. Флагманський бренд корпорації Gucci впав на 22,4%, лояльнішою виявилася аудиторія в Saint Laurent, які просіли лише на 12,6%, але найвідданішими виявилися шанувальники Bottega Veneta. Цій італійській марці вдалося не тільки зберегти обсяги продажів, але й збільшити їх на 10,3%.
У докладнішому звіті Kering розповідають, що успіх Bottega Veneta насамперед забезпечили два ринки — північноамериканський (зростання 31,3%) і західноєвропейський (зростання 25,4%). Також допомогли утримати рівновагу в цей нестабільний час гуртові закупівлі баєрів, оформлені ще наприкінці минулого року. Ці цифри свідчать про головне — квадратні шкарпетки, "сумки-пельмені" й фірмове плетіння intrecciato ще будуть в арсеналі модних дівчат, а креативному директору марки Денієлу Лі потрібно й далі придумувати для них все нові й нові хіти. А це він робити вміє.