Український бренд Vika Adamskaya святкує 10-річчя з дня виходу першої колекції, відзначаючи знаменну дату випуском нової капсули.
Головною ідеєю колекції став гумор, а ключовими принтами — жартівливі фрази про інсайти, миті, потоки й "магію ранку". Світові зірки камеді, як-от Еллен Лі Дедженерес, Сара Сільверман та Емі Шумер, надихнули дизайнерку Віку Адамську на втілення ідеї у вигляді жартівливого й трохи зухвалого виступу біля відкритого мікрофона.
Вільні світшоти й футболки, джогери й oversize-костюми вже стали бестселерами бренду — і саме вони тепер головні герої нової капсули. А яскраві відтінки лише підкреслюють жартівливий настрій.
Своєю новою колекцією Stand-Up Capsule дизайнерка запрошує приєднатися до таємного Mental Health Club, що єднає однодумців виступити проти осінньо-зимового вигоряння й нудного одягу. "Квиток" у цю спільноту — оновлені бирки бренду.
Секретний "інгредієнт" капсули — іменне вино Vika Adamskaya, яке доповнить бокси з одягом.