Український бренд Wonder представив нову рекламну кампанію осінь-зима 2021/2022. Головні герої кампейну — вишуканий верхній одяг, що вміло поєднується з будь-яким жіночим гардеробом. Vogue.ua поспілкувався із засновницями бренду та з’ясував, які тканини використовуються під час створення колекцій і якими виробами незабаром поповниться асортимент.
Ідея створення ідеальних пальт у Юлії Купави і Юлії Сорокіної виникла у 2016 році. Уже за рік світ побачив бренд Wonder, історія якого почалася з дванадцяти пальт. Перша повноцінна колекція вийшла навесні 2020 року — у розпал пандемії. Ризик був виправданий: майже відразу після анонсування випуску літньої круїзної колекції команді бренду довелося замовляти додаткову партію тканин, адже попит набагато перевершив сподівання. Восени 2020-го світ побачила й перша капсульна колекція, сфокусована не тільки на улюблених пальтах, а й на ідеї формування повноцінного функціонального гардероба.
Характерною особливістю одягу Wonder є тканини, які проходять жорсткий відбір. Для створення пальт Wonder використовує італійські тканини, для літнього одягу — голландські, португальські та іспанські матеріали, для трикотажних виробів — пряжу італійського виробництва. Саме якісні й дорогі матеріали гарантують довговічність виробів.
Команда професіоналів бренду, що складається з тридцяти працівників, серед яких технологи, конструктори й швачки, дає змогу оперативно втілювати ідеї. Процес виробництва нової колекції починається з побудови каркаса й опрацювання матеріалів. Досліджувати нові тканини й знаходити нових партнерів Wonder допомагають міжнародні виставки. У вересні цього року бренд вже не вперше відвідав найбільшу тканинну виставку Premier Vision у Парижі.
Вишивка — один з головних ДНК-кодів бренду. Юлія Сорокіна навчалася в Royal Shool of Needlework — найдавнішій школі Англії. Спершу там було ательє, де розшивали сукні для Єлизавети I. Згодом на його місці з’явилася школа, майстри якої працювали над створенням весільної сукні для Кейт Міддлтон і сукні Анджеліни Джолі, у якій вона з’явилася на прем’єрі фільму "Чаклунка: Повелителька темряви" в Лондоні. Навчання в Королівській школі шиття дало змогу опанувати техніку вишивки золотом, яку адаптували для створення елегантних колекцій бренду.
У найближчих планах бренду — випуск новорічної капсульної колекції, створення одягу та аксесуарів для дому, а також вихід на міжнародний ринок і робота зі світовими торговельними майданчиками. Головний посил Wonder — одяг, що робить його власниць щасливими, а в очах оточення впевнено зчитується: she is wonder.