Burberry представив святкову рекламну кампанію, яка стала своєрідним хореографічним фільмом про моду. Рекламний ролик підготував режисерський квартет Megaforce і танцювальний колектив (La) Horde.
Цей ролик, де головні герої з голови до ніг вдягнені в речі останньої колекції Burberry, став відсиланням до класичного фільму 1950-х "Співаючи під дощем". "Ідея відео знайшлася в історії Burberry. Засновник бренду створив інноваційний стійкий проти атмосферних впливів одяг, який використовували полярники, що дало нам уявлення про сюжет, за яким герої з легкістю долають стихію", — пояснює Megaforce.
"Нам спало на думку інтерпретувати культову сцену з фільму „Співаючи під дощем" відповідно до нашого часу. Цей рік був важким для всіх, тож ми використали цю метафору й перетворили дощ на крижані брили. А замість одного оповідача з’явився гурт друзів, тому що негаразди краще долати разом".