Запрошення на показ KSENIA SCHNAIDER надійшло у формі глянцевого фото з морського узбережжя – зазвичай, саме такі привозять на пам'ять з відпустки. Дизайнери Ксенія і Антон Шнайдери надихаються курортами Чорного моря з усією їхньою невибагливою красою. За нагоди Антон склав саундтрек з хітів, які щоліта ллються з пивних барів і сувенірних крамниць, – в фіналі показу моделі виходили на подіум під неспокійний завзятий хіт 1997 року Bailando групи Paradizio.
Ксенія Шнайдер продовжує експериментувати з переробленим денімом. У цьому сезоні дизайнер додає йому грайливості – розшиває джинси лелітками, вставляє в знакову модель деміфологізовані демі-денімс прозорі панелі і полегшує кожушок з джинсової бахроми – носити його пропонує поверх топа від купальника. Функціональний денім з накладними кишенями Ксенія поєднує з гавайськими сорочками і спідницями в авторський тропічний принт, а хижу леопардову розмальовку, яких у нас досхочу можна спостерігати на центральних пляжах Одеси, цитує в майже абстрактному візерунку на прозорому жаккарді.
Для локальної публіки шоу KSENIA SCHNAIDER було повне іронії. Чи прочитають ці цитати міжнародні гості UFW, які дивляться на київські колекції без пострадянського культурного багажу? Не факт. Але у Ксенії і Антона Шнайдерів добре вдається говорити на універсальній мові дизайну і без явних історичних і географічних відсилань. Комерційний успіх їх колекцій – тому підтвердження.
Текст: Веня Брикалін
Фото: Юрій Яцкулич