Під каблуком: колекція AGL осінь-зима 2017/18

З італійським взуттям конкурувати складно. Максимально зручна колодка, ручна робота, м'яка шкіра і увага до деталей – історично склалося так, що саме на території Апеннін працюють кращі сімейні підприємства і виробники взуття, які десятиліттями шліфують свою майстерність. До таких брендів відноситься і AGL – сімейна мануфактура, яка майже 60 років тому влаштувалася в місті Монтегранаро. Але через деякий час засновник AGL Аттіліо Джусті Леомбруні (абревіатура його імені стала назвою бренду) зробив з невеликої сімейної справи великий взуттєвий бренд, який зараз відомий всьому світу. Сьогодні в AGL заправляють три його дочки: Віра займається зв'язками з громадськістю, Сара відповідає за продажі, а Маріанна – за дизайн.

imageAGL осінь-зима 2017/18

У колекції є безліч модних ліній, взуття з яких можна вдягти на захід будь-якого рівня. Є, зокрема, і міні-колекція Bridal для наречених. Меггі Джилленгол стала музою і обличчям рекламної кампанії осінь-зима – 2017/2018, яку зняв давній друг бренду – музикант і фотограф Браян Адамс.

Меггі Джилленгол для AGL осінь-зима 2017/18

Читайте також:

Показ Erdem x H&M в Лос-Анджелесі

Як у кіно: нова рекламна кампанія Gucci Eyewear

Популярне на VOGUE