Презентація нової колекції Chanel відбулася під бурхливі міркування гостей показу про те, хто ж має стати новим креативним директором Дому (після звільнення Віржині Віар), на захопливій локації — у Гран-Пале, який після чотирирічної реконструкції нарешті відкрив двері. І ось, що можна стверджувати, — ручна робота, переосмислені твідові костюми та джинси з лелітками вартують уваги.
Під скляним дахом Великого палацу моделі дефілювали, втілюючи образи легких пташок. Повітряності колекції команда Дому досягла різними способами, розробивши спідниці з розрізами спереду, коміри з пухнастого пір'я, шифонові накидки та туфлі на платформі.
Не обійшлося й без ностальгії. У центрі Палацу стояла величезна клітка, яка стала нагадуванням про рекламу Chanel 1991 року з Ванессою Параді, відсилаючи до історії Дому. У показі поєдналися повага до історії та тенденції сучасності, які втілили цукеркові пастельні відтінки колекції та переосмислений твідовий костюм, де спідницю замінили шорти.
Сюрпризом стала джинсова куртка та джинси, прикрашені блискучими чорними лелітками, якими речі вручну оздоблювали майстрині Дому.
Додатками вечірніх образів стали легкі прозорі шлейфи та пір'я, які асоціюються з легкістю пташок та розслабленою елегантністю майбутнього сезону весна-літо 2025.
Photo: Isidore Montag / Gorenway.com
За матеріалами vogue.com