Паралельна програма: 5 важливих презентацій 55-го сезону Ukrainian Fashion Week

У Києві завершився 55-й сезон Ukrainian Fashion Week, що став історичним для всієї модної індустрії країни. Після паузи у два з половиною роки команда Тижня моди вирішила повернутися до рідного міста з фізичними показами, незважаючи на всі складнощі. Цього разу окрім класичних показів, розкиданих по всьому місту, була і велика презентаційна частина. Багато брендів вибирають саме такий формат, щоб комунікація з їх продуктом була ближчою та персоналізованішою. Розповідаємо про п'ять презентацій, які стали важливою частиною програми UFW весна-літо 2025.

TG Botanical

Цього сезону дизайнерка Тетяна Чумак, заснвниця бренду TG Botanical, шукає натхнення у мінливих ландшафтах – від повітряних просторів континентів до інтимних текстур під нашими ногами. В основі нової колекції лежить непохитна прихильність TG Botanical до сталого розвитку та інновацій. Черпаючи натхнення в самій Землі – родючому ґрунті, що живить життя, – бренд переосмислює моду як гармонійний зв'язок між людством і природою.

TG BOTANICAL

Жата фактура одягу, яка вже стала ДНК бренду, відсилає до багатого грунту, символізуючи потенціал нескінченного зростання та трансформації. Показали нову колекцію у білосніжному атріумі музею Тараса Шевченка. Для презентації бренд створив кінетичну інсталяцію, яка відображає рух природи. Лебідки, встановлені на локації, що плавно піднімали та опускали вироби колекції, імітували рухи вітру та природні зміни.

Ruslan Baginskiy

Український бренд Ruslan Baginskiy в рамках Ukrainian Fashion Week відкрив курований простір Artisanal Journey, присвячений артизанальним технікам, які є важливою складовою усіх колекцій бренду — від головних уборів до інтер'єрних свічок.

Ruslan Baginskiy

Домівкою для цієї двотижневої експозиції стала київська галерея The Naked Room на Рейтарській, 21. За допомогою цього проєкту дизайнер Руслан Багінський презентує власне бачення поєднання традиційного із сучасним, завдяки чому старовинні ремесла стають знову актуальними та цікавими молодому поколінню. Більше про цей проєкт – читайте за посиланням.

Lona Prist

У фінальний день дизайнерка бренду аксесуарів Lona Prist Альона Пріст зібрала друзів та шанувальників бренду на арт-презентацію, що присвячена процесу виробництва та майстрам, які працюють над створенням колекцій, а також митцям і креаторам.

LONA PRIST

Простір коворкінгу Generator на один день команда бренду перетворила на музейну залу, де відвідувачі змогли прослухати аудіо-гід про історію створення сумок Lona Prist, озвучений голосом української співачки TAYANNA. Також в реальному часі можна було побачити роботу майстра кушніра та мисткині Катерини Беслік, яка спеціально для цієї події створила авторські малюнки на сумках.

PASKAL

Дизайнерка Юлія Паскаль в рамках Ukrainian Fashion Week представила нову колекцію під назвою XII, яку присвятила квітам українського вінка, та перетворила їх на виняткові сукні ручної роботи. Кожен виріб репрезентує певну квітку — ніжне створіння та потужний символ життя та переродження.

PASKAL

Досліджуючи 12 квітів з вінка, Юля представляє поетичну, цілісну колекцію, що є поєднанням її власного бачення та давніх візуальних елементів української ДНК. "XII — це ода квітам українських степів, кримських гір та могутніх Карпат. Це відчуття сильного зв’язку зі своїм корінням, сили поколінь, природи та землі. І, звісно ж, це про бажання бути собою і проявляти свою автентичність, говорити сміливо і бути почутими. Квіти — це друга шкіра. Дозвольте собі квітнути", – додає дизайнерка. Презентацію колекції супроводжував перформанс художника Івана Грабка, який зразу під час показу малював на стінах свої емоції та відчуття від представлених образів.

Іван Грабко

LITKOVSKA

На цьогорічному Ukrainian Fashion Week бренд LITKOVSKA представив унікальний проєкт, що об'єднав минуле й сучасність через символічні "Жнива". Сезон, що розпочався в Києві та продовжиться в Парижі, втілює збір врожаю зусиль бренду за майже двадцятирічну історію, переосмислення традицій листування у новому світлі, а також знакову частину ДНК бренду – дихотомію Kyiv – Paris.

LITKOVSKA

Одним з джерел натхнення для київської презентації стала Підпільна Пошта України – прихована мережа, створена після Другої Світової Війни. Це листування почалось в березні цього року в Парижі – там гості презентації LITKOVSKA з усього світу писали на білих стрічках побажання українцям перемоги, миру та злагоди. Ці повідомлення бренд привіз до Києва, створивши арт-інсталяцію, щоб поділитися теплими словами не тільки з гостями заходу, але й з усіма охочими.

І протягом всього дня 4 вересня запрошені представники української фешн-спільноти, клієнти та друзі бренду писали листи та листівки з подякою, які згодом будуть відправлені до Парижа. Ця подія стала дуже правильною та влучною завершальною точкою історичного 55-го сезону Ukrainian Fashion Week.

Популярне на VOGUE