Свою дебютну кутюрну колекцію Chanel Віржіні Віар представила в імпровізованій бібліотеці в Гран-Пале, натхненній легендарною книгарнею Galignani на вулиці Риволі. Серед постійних клієнтів крамниці був і бібліофіл Карл Лагерфельд.
З огляду на захоплення Лагерфельда книжками і ледь не маніакальну потребу їх придбання (йому належали тисячі примірників), можна було сприймати інсталяцію як вшанування легендарного дизайнера. Але відповідно до прес-релізу, Віар і сама називає себе "книжковим хробаком", а її жінка Chanel "прагне до культури, поезії, романів". Це високе ставленння до книг створило чарівний прийом і шлях у колекцію, яка відчувалася як необхідний перепочинок, перш ніж Віар чітко визначить свій вектор руху в Chanel.
Креативний директор створила витіюватий ярмарок техніки і ремесла. У ньому розглянули коди Дому, розроблені як самою мадемуазель Шанель, так і згодом Лагерфельдом, включно з вузькими пальтами до щиколотки, підкладки яких блищали атласом, пишними оксамитовими сукнями романтичної довжини і багаторівневими шифоновими вбраннями у стилі епохи джазу.
Жорстку геометрію Лагерфельда Віар замінила м'якістю об'ємів, які можна побачити в пурпуровому бомбері, одягненому на міні-сукні в дусі паризьких 1980-х; у твідових комбінезонах і в витончених куртках з ефектними атласними комірами кольору слонової кістки або рюшами з органзи, які носили на широких комірах з органзи.
Майстерність Віар заключається у деталях. У жакеті-болеро з пір'я, згрупованого в "троянди", в текстилі, який має вигляд твіду, але при найближчому розгляді виявляється суцільною вишивкою, в потоці метрів блідо-лілового шифону, який струмує з сукні. Ця колекція стала схвальною одою елегантності, яка точно потішить клієнтів Chanel.
Переглянути всю колекцію Chanel Couture осінь-зима 2019/2020.