Сезон весна-літо 2019 ознаменував початок нової глави для бренду Stella McCartney. Після 17 років роботи під крилом модного гіганта Kering лейбл в березні цього року став незалежним. Стелла Маккартні викупила у корпорації частку акцій і тепер робить те, що вона хоче. Це вона в Парижі і показала.
Стелла Маккартні не робила гучних заяв та не змінювала кардинально усталену стилістику бренду, а зробила надзвичайно легку і розслаблену колекцію. Саундтреком до показу стала композиція Dj Tygapaw 'I am what I am' ("Я така, яка я є" – прим.ред.). Чесно і без зайвих слів.
В одязі Маккартні хочеться відпочивати і радіти кожному дню. Струмливі сукні в пастельно-цукерковій гамі у неї сусідять з вільними футболками, прикрашеними ефектом tye-die, робочі на перший погляд штани мають грайливий вигляд завдяки вшитим рюшам, а спортивні неопренові комбінезони раптово розфарбовані в квітковий принт, що майже дослівно цитує малюнок на шпалерах десь в англійському селі.
Сама ж Стелла Маккартні у фіналі шоу вийшла для поклону з широкою усмішкою, що ще раз підтвердило – одяг не вирішує наших проблем, але навіть звичайнісінький день з ним може стати трохи щасливішим.