Українські бренди сьогодні активно завойовують не лише світ, а й власну країну. Однією з точок тяжіння для них за останні півтора року став Ужгород, а ініціаторкою цього руху — Вікторія Комарницька, засновниця простору українських дизайнерів NIESHE Concept, яка 30 серпня відкриває нову локацію в серці міста, щоб привести в Закарпаття ще більше найкращих брендів зі всієї України. Напередодні офіційного відкриття з нею зустрілася шеф-редакторка Vogue.ua Віолетта Федорова.
"Ужгороде, дякую за теплий прийом", — саме такі слова я побачила у сторис дизайнера Кості Омелі, який торік у жовтні провів у місті презентацію нової колекції. На той момент я жила тут кілька місяців і для мене стало відкриттям, що наші дизайнери, чиїми адвокаткою і фанаткою я є, мають тут свою улюблену локацію. Швидкий пошук показав, що бренд Omelya представлений у мультибрендовому бутику українських марок M&Others, про який я чула від місцевих дівчат. Ще за кілька місяців отримала повідомлення від українського бренду The Coat — дизайнерка Катя Сільченко їхала представляти сюди нову весняно-літню колекцію. Коли я потрапила у невеликий затишний простір і побачила кілька десятків красивих жінок у яскравому і життєрадісному вбранні The Coat, то зрозуміла — українська мода в Ужгороді живе саме тут. Так я познайомилася з Вікторією Комарницькою, яка у 2021-му вирішила здійснити свою мрію і представляти улюблені бренди в рідному місті. За два роки невеличкий простір M&Others — магазин, що ховається на одній із вузьких старих вуличок, — перетворився на місце тяжіння закарпатських модниць та дівчат, для яких Ужгород став новим домом. Сьогодні його команда готова до ще одного важливого кроку — ребрендингу та розширення. Відтепер M&Others називається NIESHE Concept, а за адресою Слов'янська набережна, 1 відкривається великий магазин, де буде ще більше брендів, затишку та любові до українського продукту.
"За цей час ми дуже виросли і щодня вдосконалюємося — добірка дизайнерів стає вишуканішою, сервіс та рівень клієнтоорієнтованості вищим, подача естетичнішою й цікавішою. Це привело нас до органічного зростання обсягів поставок та продажів. Зросла та збільшилася команда, вибудувався унікальний підхід до клієнтів з усіх куточків світу, а також дизайнерів і митців. Трансформувалися цінності", — розповідає мені Вікторія Комарницька, яка без слів ілюструє те, про що говорить. Струнка та стримана в емоціях брюнетка, вдягнена в розслаблений сет The Coat та взуття на пласкому ходу. Ремонт у новому приміщенні вона поєднує з вихованням двох маленьких дітей, тому діє чітко, бо кожна хвилина лічена. Але попри все в кожному її рішенні відчувається прагнення зробити затишок, як удома. Тут усі одне одного знають і все робиш як для себе.
"Моя любов до моди народилася давно, все почалося з власного невеликого кежуал-бренду Minimalism. У нас був шоурум у Києві, ми продавалися в кількох мультибрендах, але не були представлені вдома. Так народилась ідея відкрити свій магазин у рідному місті, але я розуміла, що Ужгород невеликий і мені потрібно більше брендів, щоб проєкт окупився. До того ж тут люблять відомі імена, — продовжує Вікторія. — Так і народився наш M&Others — Minimalism та інші. Але невдовзі я зрозуміла, що ця назва вже не відповідає реальності. Мені вдалося привезти на Закарпаття The Coat, Guzema Fine Jewelry, Gasanova, Omelya, J'amemme. І вони не інші, а унікальні та особливі. Так ми розпочали ребрендинг і пошуки більшої локації. Наразі ми продаємо не менше 50 українських брендів, яким потрібне місце для якісного представлення. Тепер на карті у нас вже дві модні точки".
Нова назва NIESHE з'явилася органічно. NIESHE — похідне від слова "niche" (нішевий): відображає ідею унікальності, закладену в концепцію простору, та підкреслює важливість селекції. "Частинка "SHE" — це про жіночність, — додає Вікторія. — Ми про силу жінки, її самобутність. Наша селекція допоможе розкрити її унікальні риси, оточити красою та вишуканістю. Ця частка назви наголошує на тому, що простір NIESHE присвячений жінкам, їхній красі, легкості, жіночності та силі. Вона також символізує роль жінки в сучасній українській культурі та дизайні. Якщо порахувати, то більшість наших брендів — це від жінки до жінки".
У новому просторі особливий акцент зроблений на домашньому затишку та теплі — м'які бежеві відтінки в інтер'єрі поєднуються з фактурними диванами та пуфами. Останні привезені із сусідньої Галичини, де карпатські ремесла відроджує та розвиває бренд GUSHKA. У NIESHE також представлені їхні усіма улюблені подушки та пледи. Створити розслаблювальну і дуже рідну атмосферу допомагають бренди предметів інтер'єру та посуду — з упізнаваною керамікою Gunia Project тут сусідять сети посуду від молодого бренду OSELYA Home & Garden, який вже брав участь у Тижні моди в Копенгагені, а також мінімалістичні вази CLAY.
Одягу відведено чимало місця — кашемір природних відтінків Cashmerebox, ідеальні ділові двійки J'amemme, фірмові жіночні речі The Coat. Для шанувальників українських традицій у NIESHE представлені Gaptuvalnya та Lesi Pak. Цей львівський бренд спеціалізується на одязі для новонароджених і водночас пропонує дорослі версії для мам, які допомагають підкреслити надважливий зв'язок поколінь.
Головна новинка в новому магазині — Bevza. Один із найвідоміших українських брендів, який вибирають Белла Гадід та королева Ранія, вперше буде представлений на Закарпатті. "Я щаслива, що Bevza з нами — ця марка розповідає про Україну світу, робить це з особливою витонченістю та шиком, — додає Вікторія. — Але це не єдині наші сюрпризи у новому сезоні — залишу трошки інтриги".
Я теж залишу трошки інтриги і тільки скажу, що як будете в NIESHE, не тільки роззирайтеся навсібіч, а й зверніть увагу на стіни. Вони прикрашені піксельним орнаментом, натхненим трояндою, яку на Закарпатті ще називають ружею. Це один і головних символів в українському народному мистецтві, який означає людське життя: зелень троянди — то радість, колючки — печаль, а квіти — слава, а все разом — нескінченність українського роду, на захисті якого зараз стоїть кожен із нас.
Фото: Юрій Яцкулич