Раніше ми розповідали про те, як пандемія COVID-19 вплинула на модну індустрію й до чого це спричиняється. Було ухвалено рішення, що майже всі Тижні моди переходять у digital-формат. Тепер стало відомо, що кутюрний Тиждень моди в Парижі, який мав відбутися з 6 по 8 липня, також пройде на спеціальній онлайн-платформі. Цю новину повідомили представники Французької федерації високої моди. Новий формат передбачає розміщення шоу кожного модного дому у форматі креативного фільму або відео. Додатковий контент увійде у відредагований розділ платформи. Все це широко розповсюджуватимуть в основних міжнародних медіамережах.
Термін "haute couture" — державна сертифікація французьких модних домів, яка перебуває під контролем Синдикату високої моди й продиктована правилами, що регламентують кількість годин ручної роботи, різновиди прикрас і творчості. До Chambre Syndicale входять 16 французьких брендів, яким дозволено брати участь у Тижні моди. Серед них Chanel, Christian Dior, Jean Paul Gaultier, Maison Margiela, Schiaparelli й Givenchy. Окреме позначення — член-кореспондент — присвоюється семи міжнародним брендам, які виробляють одяг у масштабі haute couture: Armani Privé, Azzedine Alaïa, Elie Saab, Fendi Couture, Valentino, Versace і Viktor & Rolf. 18 запрошених учасників з усього світу також отримали номенклатуру "кутюр", з-поміж них Iris van Herpen, Guo Pei, Ronald van der Kemp і Julie de Libran.
Всі ці модні доми можуть брати участь у Тижні високої моди в цифровому форматі, але деякі з них вже відмовилися. Так, дизайнер Джоржіо Армані оголосив, що нову колекцію Armani Privé буде показано в січні. Жан Поль Готьє, який передав стерно влади своїм кутюрним бізнесом Тітосе Абе Сакаї, повідомив, що його показ також відкладено до січня. У Givenchy нині немає креативного директора, тому виробництво вбрання haute couture, найімовірніше, тимчасово зупинено. Balenciaga, які в липні мали показати дебютну кутюрну колекцію дизайнера Демни Гвасалії, також відклали шоу.