Світ поступово пристосовується до життя в умовах епідемії коронавірусу, і модна індустрія не виняток. Дизайнери й далі випускають нові колекції, проводячи шоу без гостей або для обмеженого кола глядачів чи представляючи свої роботи онлайн. Прямо зараз у такому змішаному режимі триває Тиждень моди в Лондоні. Розповідаємо про найразючіші покази.
Вікторія Бекхем з великим натхненням вивчає моду 1970-х. Напередодні публікації лукбуку з колекцією вона показала свій мудборд зі світлиною юної Джейн Біркін, яку легко уявити в штанах-кльошах до землі, струмливих сорочках і тренчах, ніби із чоловічого плеча. Поєднання завуальованої сексуальності й маскулінності, до того ж у досить практичному прочитанні — це те, що дає змогу Вікторії Бекхем утримувати аудиторію не перший сезон. А як носити всі ці речі — британка ще точно покаже у своєму Instagram.
Ердем Мораліоглу нову колекцію показав у закритому режимі, надавши баєрам і пресі світлини. Попри ізоляцію й дедалі більшу популярність спортивних і функціональних речей, дизайнер не став іти на компроміс із власним почуттям прекрасного — його нова колекція знову містить безліч суконь у середньовічному стилі з квітчастими візерунками й вишивкою. Мораліоглу розповідає, що головним джерелом натхнення для нього стала книга "Коханка вулкана" Сьюзен Зонтаґ, що оповідає про леді Еммі Гамільтон, коханку лорда Нельсона, і її чоловіка Вільяма Гамільтона. Їхні портрети й описаний устрій життя лягли в основу колекції — високі коміри, велика кількість світлих відтінків, приталені куртки як в аристократів XVIII століття.
Симон Роша — це та дизайнерка, одяг якої неодмінно хочеться розглядати наживо, оскільки в кожну річ вкладено багато зусиль і ручної роботи. Саме тому британка не стала відмовлятися від звичної демонстрації, хоч і в зміненій формі. Роша придумала інсталяцію, яка розміщується в галереї Hauser & Wirth на Севіл-Роу, і її можна подивитися в записі. Сама колекція об’єднує потяг Симони Роші до історичної пишності й мрії про ескапізм, які стали реальними завдяки локдауну. На практиці це виражено в поєднанні виразних силуетів і простої полотняної тканини, помітного декору й чистих відтінків, складної ручної вишивки та спортивних елементів у вигляді стовщеної підошви на босоніжках. "Нині для мене ще важливіше розуміти, які емоції відчувають люди, коли купують наш одяг", — резюмує Симон Роша, і їй охоче віриш.