Джонатан Андерсон, Сімон Роша і Генрі Голланд – це дизайнери, які намагаються робити моду практичнішою, при цьому залишаючись вірними самим собі. У новому сезоні JW Anderson орієнтується на універсальність, Simone Rocha намагається модернізувати класику 19 століття, а House of Holland стає більш приземленим.
Складно не погодитися з існуючою думкою, що прийшов час сповільнити темпи модної індустрії й усунути деякі непорозуміння, якою вона поросла. Джонатан Андерсон здраво підійшов до цього питання і вирішив, що починаючи з цього показу він об'єднає свої жіночі та чоловічі колекції, й буде представляти їх разом два рази на рік.
Андерсон думав про те, як зробити цікавий одяг, придатний для повсякденного життя, і йому вдалося. Колекція вийшла дуже "вулична", але незвичайна: в ній відображається любов Андерсона до сучасного мистецтва. Досить імовірно, що натхнення для нового сезону Джонатан знайшов у виставці Мартіна Белоу, якою він опікується. У колекції присутні практично всі елементи одягу, а Андерсон як людина, яка дуже добре розбирається в речах, наочно показує, як їх можна комбінувати. У підсумку все виглядає повсякденно, але при цьому самобутньо.
Завдяки своїй природній тактильній чуттєвості й звичці демонструвати свій одяг в історичних розкішних інтер'єрах, Сімон Роша вирішила орієнтуватися на розкіш в цьому сезоні. "Я хотіла зробити щось з великою кількістю текстур й шарів – щось, що мало би щедрий вигляд", – каже дизайнер. Одночасно противагою та натхненням колекції стала картинка, що висить на стіні в її студії: портрет 1809 року молодої Мері Фрір, дівчини в простому білому платті з білої бавовни. Саме звідси об'єми 19-го століття, оголені плечі й вирізи з'явилися на дошці ескізів Роші, а пізніше на подіумі в Голдсміт Холл.
Під час свого показу Генрі Голланд був одягнений в червоне худі з написом: "Я люблю свою роботу". За лаштунками дизайнер розповідає, що й справді любить те, чим займається й постійно нагадує всім в студії, що у них найкраща робота в світі – втілювати свої ідеї в життя.
У шоу під назвою "Дорослий" Голланд спробувала інкапсулювати результат своїх ідей абсолютно нетиповим для бренду чином: "Ми намагаємося відійти від схеми, яка орієнтована в якійсь мірі на екстравагантність, і тверезо подивитися на одяг, який пропонуємо жінкам". Попри те, що нова колекція House of Holland і справді виглядає більш приземленою, бренд не підвів своїх шанувальників. Багато олдскульних образів, звичні квіткові принти і референси до 90-х років. Симетрія та асиметрії, хіп-хоп 2018 року і куртки-Франкенштейн, чоботи з громіздкою шнурівкою – все має чудовий вигляд.