Американський бренд Michael Kors в цьому році святкує 40-річчя, а відзначити ювілей команда марки вирішила за допомогою рекламної кампанії за участю супермоделей — Наомі Кемпбелл, Керолін Мерфі, Лії Кебеде, Белли Хадід, Адут Акеч і Вітторії Черетті. Локацією для зйомок став Бродвей — в об'єктиві Inez & Vinoodh можна побачити Театр Шуберта і ресторан Sardi, а сам настрій рекламної кампанії відсилає до гламурної ретрокласики.
"Озираючись більш ніж на 40 років назад, я згадую про всі дивовижні спогади, енергію і успішних людей, які Нью-Йорк привніс в моє життя і мою кар'єру, — каже Майкл Корс. — Ця колекція і кампанія — це свято відродження міського життя, коли хочеться виходити на вулицю, отримувати задоволення від процесу одягання і перетворювати вулиці на подіум. Це вечір моєї фантазії в Theater District".
У рекламній кампанії дизайнер зняв речі з капсульної колекції MK40 Reissue Capsule, натхненної архівами бренду. Увійшли до неї всього 15 одиниць, на кожній з який є спеціальний QR-код, що дозволяє прочитати історію конкретної речі.