Макс Барських запускає власний бренд одягу

Український артист Макс Барських оголосив про запуск власного бренду одягу, який матиме назву NICK VANGARD. За словами артиста, новий проєкт функціонуватиме на стику моди й мистецтва, а сам виконавець водночас залишиться вірним яскравому стилю й глянсовому зображенню, до якого звик його глядач.

"Я з дитинства цікавився світом моди. Збирав вирізки із журналів, дивився покази, вивчав історії різних модних домів і дизайн загалом. Але потім у моєму житті з’явилася музика і я відклав інтерес до моди на невизначений строк. Нині всі накопичені ідеї та знання я втілюю в бренді NICK VANGARD. Спробувавши себе в новому напрямі, я вивчив всі нюанси виробничого процесу, знайшов команду приголомшливо талановитих людей, самостійно створив ескізи. Вийшла повноцінна колекція з продовженням і планами", — коментує Макс Барських.

Перша колекція нового бренду називається Industrial Habits і присвячена "рок-зіркам нового покоління", тим, хто відчуває моду за межами кліше. Глибокі викоти й мерехтливі тканини, ультракороткі сукні й жакети прямого крою стали її основою, а чорний і золотий колір, що працюють на контрасті, надають колекції додаткового відчуття свята й вечірки, яка ніколи не закінчиться. Графічні та строгі лінії Барських тут поєднує з м’якістю жіночого силуету, а підкреслену сексуальність врівноважує завуальованою чуттєвістю.

"Якоїсь миті я усвідомив, що 2020 рік — це рік нових рішень і можливостей. Я відчуваю нескінченний приплив енергії й сили для втілення свого творчого потенціалу не тільки в музиці, а й інших напрямах. Я давно виношував ідею про створення власної лінії одягу, але зобразивши її в ескізах, зрозумів, що це початок чогось глобальнішого. Так я прийшов до NICK VANGARD. У неймінгу цього бренду я вирішив об’єднати скорочену форму свого справжнього імені й основи авангардизму — течії в мистецтві, яка майже одного духу із цим проєктом, — розповідає Барських vogue.ua. — NICK VANGARD — це новий артпроєкт, у якому музика й мода зливаються воєдино. Кожна колекція має оригінальну назву, колір і звук, силует та історію. Industrial Habits — назва першої колекції, погані звички великого міста. Міста, над яким панує жадоба золота й насолоди".

Усього до колекції ввійшли понад 50 одиниць одягу, але представляти їх публіці команда NICK VANGARD буде поступово. До першого дропу ввійшли різноманітні сукні, прикрашені, зокрема, пір’ям і лелітками, варіації на тему смокінга, речі з популярної нині штучної шкіри й зухвалий верхній одяг — вінілові куртки й різні завдовжки шуби з екохутра.

Окремо варто розповісти про візуальний складник NICK VANGARD, над яким працював режисер Алан Бадоєв і Trend Pazl. Разом з характерним фоторядом команда представила відеокампейн із саундтреками, які Барських написав спеціально для показу. Вони передають музичний настрій образів.

Популярне на VOGUE