Новий світ: лукбук LARA QUINT осінь-зима 2017/18

BRAND
4 листопада 2017

Колекція для сезону осінь-зима 2017/18 натхненна історією амішей. Героїня зйомки експериментує і знаходить для себе новий досвід і життя у соціальному світі, де все протилежно до того, чого її навчали в закритій общині.

imageLARA QUINT осінь-зима 2017/18

В одязі це виражається в об’ємних формах, плісируванні, переплетенні репсових стрічок і головних кольорів, які використовуються на іконах: синьому, червоному, небесно-голубому, благородно-бежевому, коричневому, чорному, білому та природних охристих відтінках. Здебільшого використовувалися натуральні тканини: шовк, бавовна, льон. За допомогою принтів дизайнер нагадує всьому світові про те, як швидко та непомітно глобальні бренди стали на перше місце у нашому житті, і ми тепер не бачимо себе без них. Так Instagram став Idolgram, Coca-Cola тепер Church, Facebook став Faith, YouTube – це You Trust, а McDonald`s перетворився на Madonna.

Читайте також:

Чи захоплять роботи світ і найсправжнісінька антиутопія

Усі скарби Victoria's Secret: 23 дорогоцінних Fantasy Bra

Популярне на VOGUE