Український бренд VIKTORANISIMOV представляє нову колекцію осінь-зима 2022/2023, у якій міркує над тим, де ж проходить та сама тонка грань між безумом і здоровим глуздом. Показ відбувся в межах ювілейного, 50-го Ukrainian Fashion Week.
Дизайнер Віктор Анісімов розробив капсульну колекцію, що складається з десяти монохромних гендерно-нейтральних образів, кожен з яких має певну "ваду", що розкриває зворотний бік творчого процесу. До таких декоративних "вад" бренд зарахував деконструкцію, представлену в колекції речами-трансформерами, і навмисну незавершеність деяких виробів. У новому дропі з’явилися об’ємні сукні, що перетворюються на комбінезони, двосторонні куртки та авангардні тренчі-накидки із застібкою в боковому шві.
Колірна палітра колекції динамічна: кожен з відтінків жовтого, коралового, чорного, сірого й хакі символізує того чи іншого "божевільного генія". Наприклад, насичений жовтий викликає безпосередні асоціації з нідерландським художником Вінсентом ван Гогом.
VIKTORANISIMOV представили багатошарові образи, в яких кожен предмет виготовлений з однієї і тієї ж тканини. I'm going slightly mad — назва культової пісні гурту Queen — найточніше віддзеркалює сьогоднішній час і його нестабільність. Але дизайнер Віктор Анісімов бачить у цьому часі можливість помітити власний безум, що іноді межує з істинною геніальністю.