Український лейбл Lutiki називає себе бренд-серіалом, а його нова серія – це іронічно-прозаїчна історія кохання під назвою Koitus. Дизайнерка Соня Солтес вирішила представити колекцію в різних форматах.
До нової лінії увійшли унісекс-сорочки в велику клітинку, які в жіночому гардеробі володіють сентиментальним зарядом "речей бойфренда", і стьобана біла ковдра оптимального розміру, щоб загортатися удвох або наодинці. Такий лаконічний набір – цитата постільної сцени у фільмі Годара "На останньому диханні".
Ковдра прикрашена монохромною вишивкою і тамбурним швом. Написи Lutiki і Koitus розміщені по лініях кросворду. Святковим акцентом є червона буква "О", яка скріплює ударною голосною ім'я творця бренду і назву нової серії. Сорочки створені в одиничному або максимум парному екземплярі. По якісну шерсть Солтес влаштовує рейди на текстильні стоки, тому повторюватиметься універсальна модель, але не забарвлення. Речі пошиті з добротної вовни з сарторіальною упередженістю: полички і шви закріплені обтачками і бейками з тонкої вовни.
Новий епізод Lutiki включає і прикраси. Браслети-змії, представлені в попередній серії "Затемнення", тепер "ожили" і набули колір: золота пружина браслетів обгорнута навколо червоних шнурів, на голові рептилій красуються емалеві крапки в тон. Нові кліпси з червоними і чорними емалевими мітками доповнені підвісками: словами Lutiki і Koitus або символами Марса і Венери, а також "трансгендерним" вензелем, в якому поєднуються жіночий і чоловічий знаки. Носити сережки можна окремо, різними парами, на мочці або вушній раковині. Можна закріпити на масивному ланцюгу на карабіні. Ланцюг з'явився у відповідь на запити на чоловічі прикраси Lutiki, але, як і всі речі в новій капсулі, легко може перекочувати і на шию другого партнера.
Лінію одягу Koitus доповнює медійний контент. Крім фотографій є ще короткий метр з учасниками творчого об'єднання артистів-танцівників Apache Crew, знайомих українському глядачеві за кліпами Джамали і Монатика, а зараз вони активно гастролюють світом. Перформанс танцівників Дані Зубкова і Анастасії Харченко (остання знялася в рекламній кампанії нової весняної колекції Adidas x Stella McCartney) – імпровізація на тему близькості.