Український бренд Olenich, серед прихильниць якого Тіна Кунакі та Ірина Шейк, представив рекламну кампанію до колекції сезону весна-літо 2021. Вийшла вона дуже щирою й життєрадісною, адже її обличчям стала 4-річна дівчинка, на ім’я Сара, безпосередність якої надала стриманим образам Olenich нового настрою.

"Мета цього кампейну — викликати широку усмішку, якої нині нам так бракує. Обличчям кампейну стала дочка моєї близької подруги — Сара. Цей вибір не випадковий, оскільки принти на сорочках і джемперах у вигляді харизматичних лисиць розроблено на основі карикатурних малюнків юної художниці, — розповідає Яна Оленич. — У цей непростий час ми часто відчуваємо дефіцит позитивних емоцій, але варто поглянути на світ дитячими очима й на серці вмить стає трохи тепліше й радісніше. Цими знімками ми хотіли нагадати про те, яким прекрасним може бути світ навколо, коли ти дивишся на нього зі щирою й непідробною цікавістю".
У кадрі Сара приміряє ключові речі колекції — від светрів з наївними принтами до фірмових шкіряних тренчів, які вже встигли полюбити світові знаменитості.