Одна з найбільших у світі торговельних мереж з продажу меблів і товарів для дому IKEA оголосила про запуск своєї першої колекції одягу, яка вийде під назвою EFTERTRÄDA.
Загравання шведської компанії з модою почалося давно. Під час шоу Balenciaga сезону весна-літо 2016 Демна Гвасалія здивував усіх сміливим тлумаченням фірмової сумки IKEA — Frakta, на що сама IKEA відреагувала з гумором. Через кілька років, у березні минулого року IKEA вирішила також переосмислити цю сумку й випустила її у формі синьої панамки зі своїм логотипом.
Але цього разу компанія вирішила не розмінюватися на такі дрібниці, як аксесуари, і представила EFTERTRÄDA — свою першу капсульну колекцію, що складається з толстовок, футболок, сумок, рушників, парасольок і багаторазових пляшок для води. Кожну річ із капсули прикрашає фірмовий логотип IKEA, а також штрих-код, який, до слова, належить одній з найпопулярніших книжкових полиць компанії Billy. Єдина вада в тому, що ця колекція надійде в продаж 31 липня в інтернет-магазині Ikea Japan. Залишається сподіватися, що колекція буде доступна і в інших країнах.