У неділю, 3 жовтня, Метью Вільямс влаштував перше шоу Givenchy з моменту свого призначення креативним директором бренду на початку пандемії. У межах Тижня моди в Парижі дизайнер представив колекцію грандіозних масштабів і наочно продемонстрував свої амбіції.
У січні 2022 року Метью Вільямс покаже свою першу кутюрну колекцію для Givenchy. Його третя лінійка ready-to-wear сезону весна-літо 2022 для французького Дому в багатьох сенсах стала попередницею колекції haute couture. "Одяг справді пропрацьований і складний", — сказав Вільямс, уже явно занурений у світ високої моди. Це виявилося в ретельному дизайні, у жорстких і конструйованих силуетах, обтислих куртках з неопрену, деконструйованих корсетах і басках, що стирчать на стегнах.
Взявшись за силует 1940-х — з характерними скульптурними плечима й витонченою талією — дизайнер виготовляв і декорував поверхні кожного предмета одягу так, щоб всі деталі можна було побачити навіть здалеку. Штани вибухали фонтаном з рюш, сукні були інкрустовані товстими шелесткими блискітками, а жакети-болеро здіймалися завдяки щільній мікроплісованій структурі.
У новій колекції Вільямс співпрацював з нью-йоркським художником Джошем Смітом, інтерпретуючи його напівабстрактні картини через свої знамениті фактури. "У Джоша зовсім інша естетика: у нього багато кольорів і яскравості. Це була прекрасна можливість вийти із зони комфорту й досліджувати щось нове", — сказав Вільямс.
Переглянути всю колекцію Givenchy весна-літо 2022.