Гламур з французьким присмаком – таку репутацію за собою закріпив дизайнер Александр Вотьє. "У цій колекції я працював над самою сутністю французької моди: le chic Parisien absolute", – пояснив він.
"Це дійсно питання зваблювання, визначених колірних кодів, хорошого балансу, скажімо, між деталями і їх повною відсутністю. Це свого роду розкіш – мати одяг з бездоганним кроєм, на який витрачено години ручної роботи, але який не має занадто химерного вигляду. Мені хотілося збалансованої розкоші, з нотами екстриму".
У новій колекції Вотьє працював над різними силуетами. "Я завжди хочу випробувати себе", – сказав дизайнер. У новому сезоні Александр Вотьє надихався естетикою 1960-х. Особливо яскравий стиль епохи в ультратонкої оксамитової пишної спідниці, одягненої з болеро, що прикрашене золотою вишивкою, що красується на чистій білій сорочці, або в мікро-сукні (коротшої не буває), прикрашеної чорними блискітками і декорованої білим бантом з тафти. На тій же ноті – пара атласних шорт-боксерів, що максимально оголюють ноги; в цьому випадку образ збалансований білою курткою з об'ємними рукавами – свого роду прогресивною версією смокінга. Така інтерпретація чоловічого гардероба має дуже сексуальний вигляд.
Гламур у колекції Вотьє втілений у вигляді різних воланів. Для створення незвичайних видів оздоблення дизайнер працював з ательє Maison Lemarié. Так, оборки перетворилися в винахідливі форми комірів, рукавів, блуз. На міні-сукнях вони представлені з шовку, атласу і тафти. Іноді, оборки були обрізані еліптично, що створювало асоціації з крилами.
Дизайнер також працював над більш плавними і чуттєвими силуетами, часом – трохи андрогінними. Вони були натхненні Франсуазою Арді, французькою співачкою, у якої був один з найяскравіших гардеробів кінця 1960-х. "У цей момент все, чого я хочу, – це шик, м'якість і трохи поезії", – підсумував Вотьє.
Переглянути всю колекцію Alexandre Vauthier Couture весна-літо 2019.