У літературі епілог покликаний забезпечити розв’язання проблеми твору. Проте у світі моди цей термін трактують інакше. Назвавши свою останню колекцію "Епілог", креативний директор Gucci Алессандро Мікеле хотів завершити те, що він називає "трилогією любові", яка почалася з лютневого шоу й продовжилася з рекламною кампанією сезону осінь-зима 2020/2021. Але водночас він прагнув відкрити нові двері в майбутнє бренду.
У лютому дизайнер організував шоу, на якому продемонстрував всю кухню бренду зсередини: глядачі побачили проєктування, виготовлення, підготовку до показу й людей, які зазвичай працюють за лаштунками. А за допомогою рекламної кампанії "Ритуал", випущеної в травні, він запропонував моделям самостійно зробити фото під час карантину. Ці рішення креативного директора тільки підтверджують той факт, що мода відкидає ідеалізовану ідею краси й стає ближчою до повсякденного життя, коли одяг демонструється на найрізноманітніших типах статури, а інтерпретують його люди, які не звикли виходити на сцену.
З погляду моди колекція Gucci Resort 2021 стала продовженням розповіді, яку Мікеле пише для бренду відтоді, як очолив його п’ять років тому. Розкішна, полога історія, що складається з барв, принтів і дисонансних деталей. Так, усе, на що можна очікувати від Gucci Мікеле, є в новій лінійці — розкішне перевидання "потворного" светра; сукні-сорочки в стилі ретро; костюми сімдесятих; бездоганні шуби; вінтажний верхній одяг з оббивних тканин; розвійні веселкові й квітчасті сукні; джинсові бомбери й спортивні костюми.
Безумовно, соціальний і культурний сценарій, у якому працює дизайнер, змінився, особливо після глобальної пандемії. Тому з новою колекцією Алессандро замислюється про правила, ролі й функції, що підтримують світ моди: "Це неминуче розслідування, незбалансована гра, у якій я намагався перевернути речі догори дриґом, перевести погляд кудись ще, кинути виклик. Послання, яке я вам представляю, дійсно схоже на увертюру. Вододіл, який закривається й відкривається одночасно, поріг нового початку, з якого ми намагаємося уявити наше майбутнє".