16 жовтня Chanel представить нову кінокампанію аромату Bleu de Chanel, знятою Мартіном Скорсезе з Тімоті Шаламе у головній ролі. Vogue Ukraine ділиться ексклюзивними кадрами з залаштунків знімання.
Легендарний режисер Мартін Скорсезе та одним з найсміливіших акторів свого покоління Тімоті Шаламе вперше працювали разом, щоб створити рекламну кампанію для аромату Bleu de Chanel. Після знімання першої кампанії Bleu de Chanel у 2010 році, Скорсезе знову використовує свій творчий геній, щоб зобразити безліч граней людини, яка прокладає власний шлях у житті. У світі, де яскраві вогні слави, як правило, засліплюють нас від реальності, Тімоті Шаламе грає чоловіка, який прагне знайти себе, слідуючи лише за власним інстинктом, у глибоко відвертій ролі, написаній саме для нього.
Фільм американського режисера для Chanel досліджує делікатну атмосферу між перенапруженням, яке виникає зі славою, що змушує актора жити за певним сценарієм життя, і його глибоке бажання шукати справжнього себе у своєму ремеслі.