7 листопада в продаж надійде колекція Giambattista Valli x H&M, першу частину якої анонсували ще у травні. Шанувальники вже з нетерпінням чекають можливості приміряти фірмові сукні-тістечка, але італійський дизайнер підготував для них не лише вечірні вбрання, а й широку лінію одягу на кожен день, приправлену фірмовим романтизмом бренду. Vogue.ua розпитав Валлі про цю співпрацю.
Головним викликом для мене став пошук балансу між ДНК Giambattista Valli і вимогами світу мас-маркету. Команда H&M надала мені повну творчу свободу, але ми все одно працювали в дуже тісному контакті, адже вони великі професіонали своєї справи і завжди готові були прийти на допомогу. Як для жіночої частини колекції, так і для чоловічої, я підбирав ключові силуети, активно використовував кришталеву і квіткову вишивки, плісе з тюлю – все те, з чим асоціюється бренд.
Мій творчий процес роботи над цією колаборацією нічим не відрізнявся від роботи над колекцією от-кутюр. Я малював ескізи, створював цілісну картинку і обмірковував всі деталі. Найскладніше було зробити вибір, що саме складе фінальну версію і в підсумку з'явиться в магазинах. Мені було важливо, щоб клієнт H&M точно вловив суть бренду, хоч тканини і технології адаптовані до нижчого цінового сегменту.
Звучатиме неправдоподібно, але це дійсно так – я люблю всі речі в цій колекції, в кожну з них я вклав душу і буду щасливий їх побачити в різних куточках планети. Для мене це був неймовірний досвід, що дав змогу переосмислити власні архіви, подивитися на них по-іншому і подарувати їм нове життя.
Чоловіча мода для мене все ще є незвіданою землею і над цією частиною колекції я працював з великим тремтінням. Насамперед я вирішив рухатися від зворотного – не демонструвати на дівчатах маскулінні речі, а нашу фірмову романтику адаптувати під чоловічий гардероб. Саме тому ключовим кольором у колекції став ніжно-рожевий. Навіть базова футболка у нас не біла, а рожева.
Чоловіча колекція дуже еклектична: тут тваринні принти сусідять з квітковими мотивами, панковий настрій не суперечить військовим деталям окремих речей. Свого героя я описую як богемного космополітичного мандрівника, який носить те, що залишило слід у його пам'яті під час мандрівок. А ще він трохи примхливий і ексцентричний, із задоволенням порушує усталені правила.
Цією колекцією я хочу показати, що мас-маркет – це не завжди історія про одноразове використання речей. Під час роботи над образами я не керувався сезонними трендами, а робив одяг, що підкреслить індивідуальність його власника, займе гідне місце в гардеробі і тішитиме не один рік. Для мене це одна з основних sustainable-цілей сьогодні – показати всім, що одяг може і повинен служити довго.
Переглянути всю колекцію H&M x Giambattista Valli: