У новому сезоні Вів'єн Вествуд відмовилася від традиційного показу, натомість суперечлива англійка надала модним критикам майже трихвилинний ролик і лукбук колекції осінь-зима 2018/19. Королева панку зібрала основні мотиви своєї творчості, приправивши цей складний мілітаристичний суп хештегом #DontGetKilled.

Мішки з піском і величезне серце-кулон на шиї у Вів'єн, барабани і транспаранти, антитерористичні гасла і клітина "принц Уельський", традиційні ведмедики і камуфляж і, звичайно, складно не помітити в лукбуці прапор Євросоюзу, використані нетрадиційним способом. Зберегти мир чого б це не коштувало – головна ідея дизайнера і Do not Get Killed це найважливіше послання миротворця зі стажем Вествуд.
Увесь лукбук сожна подивитися тут.
Читайте також:
Белла Хадід в рекламній кампанії Giuseppe Zanotti весна-літо 2018