Французький модний Дім Balenciaga представив відеогру Afterworld: The Age of Tomorrow, яка за сумісництвом представляє колекцію бренду сезону осінь-зима 2021/2022. Кросовер віртуального світу й модної індустрії дає змогу ознайомитися не тільки з новою колекцією лейбла, а й зі своєрідним майбутнім моди.
Останнім часом Balenciaga вирізняється інноваційними способами подання колекцій. Але гра Afterworld: The Age of Tomorrow перевершує всі попередні презентації бренду. У Afterworld можуть грати буквально всі, що робить моду на розкіш демократичнішою. Будь-хто охочий може вибрати свого "бійця" з лінійки моделей і почати підкорювати віртуальний світ та антиутопічне майбутнє Balenciaga.
Balenciaga знову засвідчили, що вони попереду всіх. Надаючи доступ до свого "шоу" для ширшого кола людей, французький бренд ламає застарілу ідею про те, що розкіш має бути доступна лише небагатьом обраним, і замість цього визначає її як щось, із чим люди можуть знаходити відгук і взаємодіяти, незалежно від того, хто вони й де перебувають у модній ієрархії.
У цьому сенс сучасної розкоші. Робота Демни Гвасалії завжди була орієнтована на споживача. Шукаючи натхнення в повсякденних речах, чи то показ у McDonald's, чи то співпраця з DHL, Balenciaga під креативним проводом Гвасалії перетворився з люксового лейбла на авторитетний медіабренд, який незмінно обговорюють у суспільстві.
Переглянути всі фото колекції Balenciaga осінь-зима 2021/2022.