Сьогодні складно щось планувати — вже понад рік українське суспільство та бізнес живуть в умовах короткострокового планування, через що розвиток нових проєктів усередині країни виглядає особливо радісно. Однією з головних оптимісток у нашій fashion-індустрії можна назвати Аліну Френдій — відому інфлюенсерку та засновницю бренду COOSH, який за останній рік зробив величезний ривок уперед. Ми розпитали Френдій про відкриття нових магазинів по всій країні, настрої українців та плани на майбутнє.
Про трансформацію COOSH
COOSH за останні два роки пройшов повну трансформацію у повноцінний український бренд з власним виробництвом та великою клієнтською базою. Він ріс стрімко у плані масштабів, позиціонування та якості. У момент, коли речі від COOSH почали відшиватись на тих виробництвах, що і мій другий bridge-бренд — TOTÉ, я зрозуміла, що один з проєктів наздогнав інший. Остаточно до цього важливого рішення я прийшла рік тому, бо, як виявилось, розділяти себе і свій ресурс на два, тепер схожі проєкти, дуже складно. Тому я вирішила трансформувати бренд ТОТÉ у преміум-лінійку COOSH. І таким чином віддавати усю себе єдиному проєкту.
Про організацію роботи COOSH
Бренд зараз випускає тематичні дропи щомісяця, а інколи й частіше — здається, ми знайшли ідеальну формулу і спосіб розповідати про нас та розкривати бренд, оскільки спочатку створюється ідея дропу, а потім вже самі речі. І це дозволяє нам бути різними і щоразу розповідати нову історію. Наприклад, наш останній важливий запуск — джинсовий дроп, бо денім — це не про тренди, а вже вічна історія. Дроп складається із чотирьох варіантів джинсів: на високій талії з акцентним швом, з трендовою низькою посадкою, прямі вкорочені та baggy. Наша ціль, щоб за допомогою COOSH клієнти могли створити власний денім-гардероб та повністю закрити потребу. Окрім цього, до нової колекції увійшли сорочки з деніму, за допомогою яких можна створювати тотал-луки.
Про відкриття магазинів
Під час війни відкрити два нові магазини були складно як морально, так і фінансово. Але для мене офлайн-точки — це радше про дотик з брендом, можливість відчути нашу атмосферу, познайомитися з речами та вперше спробувати ту матчу на банановому, і вже аж потім про продажі. Коли ти доставляєш одяг по всьому світі, нові магазини це скоріше про можливість створити мініком‘юніті для своїх, куди можна прийти і провести час із задоволенням.
Про затребуваність українських брендів
Все сталось одночасно — українці нарешті почали хотіти носити українське, бо це класно, і водночас багато доступних іноземних брендів пішли з ринку. Таким чином українці почали довіряти "своїм" ще швидше, а головне — змогли порівняти якість. Чомусь колись вважалось, що, якщо річ українська — вона не така крута, як "імпортна". Зараз думають по-іншому. І це круто.
Про COOSH Select
COOSH Select — це преміальна лінійка бренду COOSH, і ми нарешті анонсували перший дроп, натхнений 2000-ми. Ця лінійка характерна преміальними матеріалами, особливим кроєм, а подеколи й ручною роботою, як наприклад, наші потертості на куртках у вінтажному стилі. Також колекції будуть завжди лімітованими.
Про запуск взуттєвої колекції
Ми почали виготовляти власну лінійку взуття цього року — і це справжній виклик. Я ніколи не думала, що це так складно буде зробити в Україні. Підошви, фурнітура, вибір матеріалів — це дуже цікаво і захопливо. Тепер у нашому асортименті є балетки, моделі Мері-Джейн, білі кеди на литій підошві у стилі MM6 та багато інших. Всі вони прекрасно комбінуються з нашим одягом.
Про плани на майбутнє
Насправді всередині COOSH зараз відбувається багато процесів, та інколи здається, що робота і плани не закінчуються. З глобального — хочеться аби про COOSH знали не лише в Україні — і ми вже бачимо потенціал. Щодня отримуємо повідомлення від європейських інфлюенсерів з бажанням співпрацювати. І це не може не тішити. Тому попереду багато роботи.