150 модних брендів знизять негативний вплив на навколишнє середовище

32 компанії, що представляють близько 150 брендів, приєдналися до "Модного пакту" (Fashion Pact) – ініціативи групи Kering, спрямованої на зниження негативного впливу індустрії на клімат, біорізноманітність і океани. Деталі зобов'язання озвучили світові лідери на саміті G7 в Біарріці 26 серпня. Також відбулася зустріч виконавчого директора Kering, Франсуа-Анрі Піно, генерального директора Burberry, Марко Гобетті і президента Chanel, Бруно Павловські, які обговорили рівні впливу і особливості роботи коаліції.

image

Безсумнівно, Піно довелося докласти зусиль, аби залучити приблизно 30% модної індустрії до такої ініціативи. На цей момент у списку компаній, які підтримали "Модний пакт", можна побачити гігантів H&M і Inditex; елітні модні Доми Chanel, Hermès International, Prada, Salvatore Ferragamo, Giorgio Armani, Burberry, Ralph Lauren, Capri Holdings і PVH; і марки спортивного одягу Adidas і Nike. Хоча Стелла Маккартні пообіцяла підтримати групу, інвестор і конкурент Kering, конгломерат LVMH, вирішив не приєднуватися до ініціативи.

У "Модному пакті" йдеться, що до 2030 року 32 компанії відмовляться від одноразового пластику і підтримають текстильні інновації, щоб зменшити забруднення навколишнього середовища мікроволокнами. За даними Міністерства екології Франції, галузь виробляє 20-35% мікропластику, який потрапляє в океан. Одна з головних цілей – обмежити фактори впливу на глобальне потепління і досягти чистих нульових викидів до 2050 року. На сьогодні 6% світових викидів парникових газів припадає на текстильне виробництво. Договір не має обов'язкової юридичної сили, але кожен учасник представлятиме щорічний звіт про хід робіт. У жовтні Піно проведе вечерю для керівників компаній-учасників, під час якої вони повинні обговорити плани "Модного пакту". Очікується, що за цей час більше компаній приєднаються до ініціативи.

Vogue UA, травень 2018

"Модний пакт" – це одна з кількох ініціатив у сфері сталого розвитку, що реалізовують fashion-бренди, але цього разу учасники безпосередньо пов'язані з G7, до того ж лейбли підзвітні Макрону, оскільки пакт є частиною його One Planet Summit, запущеного 2017 року.

Перед жовтневими зборами, увага групи буде зосереджена на тижнях моди і збитках, яких вони завдають довкіллю. В одному тільки Лондоні учасники компанії Extinction Rebellion намагаються зупинити покази перед обличчям надзвичайної кліматичної ситуації. Час покаже, чи дійсно індустрія прислухається до гучних попереджень.

Популярне на VOGUE