Футбольний клуб "Шахтар" і дизайнер Віктор Анісімов об'єднали зусилля в роботі над новим брендом під назвою 1936. Вболівальники команди відразу впізнають у ній дату заснування клубу.
1936 – це одяг преміум-сегменту, в якому інноваційні технології зустрілися з міською практичністю і вигадливими конструкціями, любов'ю до яких славиться Віктор Анісімов – один з найдосвідченіших в Україні дизайнерів чоловічого одягу.
У 1936 зробили ставку на речі-трансформери: з 36 речей, які увійшли до першої колекції, 19 можна носити кількома способами, адаптовувати їх під потреби кожної конкретної ситуації. У дебютній капсулі шанувальники функціонального, але при цьому якісного і ненудного одягу зможуть знайти верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі і аксесуари.
"Колекція основана на єдиній ідеї-мрії, в якій спорт – це більше ніж гра, а клуб – особлива близькість. Життя навколо тебе грає в ігри, а іноді ти граєш з ним", – коментує креативний директор бренду Віктор Анісімов. При цьому в 1936 роблять акцент на тому, що вони розширюють межі "навколофутбольної моди" і трансформують їх, що відповідає сьогоднішньому порядку денному, коли спорт все глибше проникає в життя сучасної людини, а зручність одягу виходить на перший план.
Обличчям колекції став музикант Володимир Дантес, який, зокрема, знявся в атмосферному відео під час відвідування матчу "Шахтар-Манчестер" у Харкові.
Стартують продажі бренду 9 листопада в ЦУМі на 1 поверсі.