Італійське коріння: новий бренд по догляду за волоссям Jean Paul Mynè
Promotion
В Україні представили італійський косметичний hair-care бренд Jean Paul Mynè. На честь запуску в Art Ukraine Gallery влаштували вечірку, присвячену кольору, Future Color Generation Party.
Jean Paul Mynè спеціалізується на догляді за волоссям та шкірою голови, і повністю виробляється в Італії. Бренд випускає засоби для фарбування, догляду та укладок – все з позначкою 'vegan'. Салонна косметика для волосся Jean Paul Mynè продається не лише в Італії, але і в 40 країнах світу. З весни, у цей список увійшла Україна.
Гордість марки – лінія для фарбування волосся DOC Color з гамою від смолисто-чорного і капучіно – до блонда, а також екстравагантних відтінків персикового відлуння, сірого бузку і рожевого кварцу. Це перша в світі фарба, яка не містить води. Абревіатура 'DOC' розшифровується як 'Different Organic Color'. У формулі – натуральні елементи органічного походження: гель алое вера, спіруліна, п'ять видів органічних масел, рослинний колаген, комплекс амінокислот, ферменти. Процедури, які пропонує Jean Paul Mynè, – теж незвичайні. Наприклад, перше в світі масляне обгортання для висвітлення волосся. Барвники не пахнуть, дають стійкий колір, повністю зафарбовують сивину, надають блиск і не шкодять волоссю. Упаковки оформлені так, що викликають стійкі асоціації з продуктами, які можна знайти в італійських гастрономічних крамницях.
З нагоди запуску в Art Ukraine Gallery відбулась вечірка Future Color Generation Party by Jean Paul Mynè. Як це було, дивіться у галереї.
Фото: Ігор Хобта