Чиста краса: SISTERS Distribution поповнили портфоліо новим брендом для догляду за волоссям
Українська компанія SISTERS Distribution поповнила портфоліо новим брендом Neuma для догляду за волоссям
Спостерігати за тим, як зростає український б’юті-ринок, – особливе задоволення. Попри війну та всупереч обставинам загострюється внутрішня потреба жити на максимумі, інвестуючи в себе. Попит на нові засоби краси росте – відтак швидко зростає пропозиція.
Сестри Ілона Сич та Оксана Бішко починали у 2017-му з ритейлу: до інстаграм-магазину згодом додався офлайн простір, а невдовзі і власна дистрибуція. Сьогодні проєкт Sisters охоплює онлайн-майданчик, чотири б’юті-простори в Рівному, Луцьку і Львові, а також нову львівську клініку дерматології Sisters Beauty Cave, ютуб-канал та мультимедійну платформу Sisters. Компанія належить до п’ятірки найуспішніших дистрибʼюторів косметики в Україні, а команда виросла з двох до п’ятдесяти осіб.
Цьогоріч сестри запустили мобільний застосунок. У ньому, як у месенджері, передбачили можливості зберігати листування, надсилати зображення, записувати аудіо, прикріплювати посилання – сучасна і технологічна альтернатива формату "відповіли в директ". За допомогою додатку можна отримувати професійні поради консультантів та знижки, стежити за новими записами в блозі та, звісно, влаштовувати б’юті-шопінг.
"Наш асортимент – це бренди професійної косметики: Anillo, Curly Angels, Rated Green тощо. Ми обираємо тільки найкраще", – говорять сестри. Портфоліо невпинно поповнюється: "Прагнемо розширювати географію своїх засобів. Хочемо мати у своєму портфелі бренди з різних країн Європи, із США", – додає Ілона.
Свіже поповнення Sisters Distribution – каліфорнійська марка Neuma, яка спеціалізується на догляді за волоссям.
Вона зухвала й амбітна: "Ми прибираємо зайве, щоб розкрити красу в її найчистішому вигляді на благо планети, вашого волосся та всіх нас". Таке позиціонування тисне на чутливу кнопку джензерів з їхньою свідомою турботою про довкілля.
Команда Neuma вірить у формулу "Менше – значить більше". У складі засобів – жодних синтетичних ароматизаторів і штучних барвників, сої чи глютену; на 100 % веганська косметика виготовлена з дотриманням етичних норм, виробляється на вітровій енергії та виходить у флаконах, що повністю підлягають переробці. А 1 % прибутку компанія спрямовує на екологічні ініціативи.
"Така свідома позиція нас підкорила", – зізнається Оксана. Вона обожнює дві лінійки бренду: Neu Volume для об'єму та Re Neu для жирної, схильної до дерматиту шкіри. "Вони надзвичайно м'які, ефективно очищують. Раджу тим, у кого жирна волосиста частина голови, використовувати лінійку для об’єму, а раз на 3-4 миття – догляд Re Neu".
Ілона додає, що бренду довелося довго експериментувати, щоб веганський шампунь гарно пінився, але не сушив. Врешті до складу додали японські поверхнево активні речовини (ПАР), які забезпечують гарне піноутворення, але лагідні до скальпу.
Кожна лінійка Neuma містить природні інгредієнти, що вирішують конкретні проблеми волосся: Re Neu для жирної шкіри голови – себорегулювальні м'яту та лаванду; зволожувальна Neu Moisture – олії ши й арганову; Neu Volume для об’єму – олії кокосу й авокадо; відновлювальна Neu Repair для пористого волосся – рослинний колаген і морську ламінарію; Neu Curl для кучерявого і хвилястого волосся – олію виноградних кісточок і насіння льону; а засоби для укладання Neu Styling містять екстракт листя зеленого чаю і олію абрикосових кісточок.
"Наші формули працюють. Розроблені за найвищими стандартами засоби дарують гарне здорове волосся", – кажуть у Neuma. Назва бренду в перекладі з грецької означає "дихати". Саме тому для ароматизації засобів не використовують синтетичних молекул, лише чисті ефірні олії й екстракти – "вони дозволять розквітнути відчуттям". Кожна лінійка витончено пахне – щоразу миття голови перетворюється на чуттєвий досвід.