Розкажи красиво: 3 головні б'юті-новини тижня
Наближений до логічного завершення тиждень приніс нам, у буквальному сенсі, гарні новини. Vogue.ua розповідає про головні б'юті-відкриття тижня.
Нова парфумерна колекція Versace, про запуск якої оголосив бренд, називається Atelier Versace і включає шість унісекс-ароматів, упакованих у грановані флакони ручної роботи. Кожен аромат є винятковою роботою, присвяченою певній ноті, так займає свою нішу: Cédrat de Diamante присвячений цитрусовим, Figue Blanche акцентує увагу на нотах інжиру, Éclat de Rose закохує у троянду, Jasmin au Soleil занурює у жасминовий сад, Santal Boisé співає оди сандаловому дереву, а Vanilla Rouge нагадує про приємну магію ванілі. Вартість одного флакона – 345 євро.
Ісамая Ффренч (візажистка і креативна директорка Dazed Beauty) зняла рекламу нової колекції помад Agent Provocateur, що більше нагадує фільм. Над створенням цього відео Ісамая Ффренч працювала з усвідомленістю, що надихає: у рекламі губ і спідньої білизни їй вдалося порушити такі соціальні теми, як рівноправність, упевненість і прийняття власної краси. Фільм отримав провокаційну назву Have An Illicit Affair With Makeup, що закликає до незаконних відносин з косметикою.
24 жовтня в Римі відбувся показ колаборації Giambattista Valli x H&M, обличчям якої стала Кендалл Дженнер. Серед романтичного настрою показу виділялися вкраплення ексцентричності і грубості, які вдалося підкреслити за допомогою макіяжу. На шоу панували три основні образи: макіяж "без макіяжу", нюдовий мейк з яскравою аплікацією навколо очей у вигляді зірок, великих намистин і глітеру, а також варіант з чорною ажурною сіткою, що прикриває обличчя. Кожен макіяж відповідав мрійливій атмосфері колекції, так підкреслював її різноплановість.