О чудесний новий світ: що треба знати про ребрендинг LOEWE
Promotion
Іспанська марка Loewe – головний парфумерний ньюзмейкер останнього часу. Не так давно оголосили, що посаду штатного "носа" тепер займає молода жінка-парфумер Нурія Круейеc. Далі бренд виступає з новим оформленням упаковок – і винаходить нову візуальну мову для своїх парфумерних творінь. Розглядаємо трансформації в деталях.
Бренд, заснований 1846 року, кристалізує свою ДНК: майстерність, віртуозну роботу з матеріалами, пристрасть до інновацій. А також зв'язок з мистецтвом і культурою. Тектонічні зрушення сталися з приходом нового креативного директора Джонатана Андерсона 2014 року: тоді всі одночасно заговорили, наскільки чистішими, лаконічнішими і моднішими стали колекції одягу. На цьому зміни не закінчилися. З 2016-го бренд випустив перший аромат, упаковки якого прикрасили принтами художника Карла Блоссфельдта (1865-1932).
Про Блоссфельдта треба сказати окремо. Він був тією людиною, завдяки якій зародився жанр ботанічної фотографії. При цьому він не був ні фотографом-професіоналом, ні ботаніком. Його пристрастю була скульптура (що, власне, читається з фото). Досить швидко він зрозумів, що форми і структура рослин обумовлені біологічною доцільністю. І, як професор Об'єднаної школи образотворчого та прикладного мистецтв, почав використовувати свої фото в якості посібників для студентів.
"Образи Блоссфельдта – майстерна гра текстури, ліній і контрасту, – це ідеальна візуальна метафора для алхімічних парфумерних шедеврів Loewe", – стверджує креативна команда бренду. Ілюстрації досконалі: чисті, лаконічні, розкривають досконалість рослин. Розглядати їх – медитативне заняття.
2019 року Loewe вирішив розвинути ідею – і запросив фінського фотографа Арно Рафаеля Мінккінена, щоб він розкрив зв'язок природи і оголеного людського тіла. У роботах Мінккінена об'єкти позбавлені декоративних елементів і прикрашення, але відмінно розкривають красу природних форм. Мінккінен у своїх роботах зробив фокус на шкірі: він зняв кампанію на тлі вулканічного ландшафту і пляжів Тенеріфе. Чорно-біла гама, сильні і чисті світлини, які уособлюють силу, спокій, любов, радість. Для кожного аромату Loewe – свій візуальний образ.
Графічний дизайн об'єднує роботи Блоссфельдта, світлини Мінккінена і типографіку. Який вигляд має нове оформлення флаконів, можна подивитися в галереї. Вміст флаконів не змінився.
Флагманська лінія чоловічих ароматів Solo Loewe втілює ідею про пошук емоційного балансу і гармонії в нестабільному і мінливому світі навколо. "Solo передає іспанську культуру крізь призму сучасності, – кажуть у Loewe. – Адже серйозність без почуття гумору не може бути істинно елегантною, а хороший смак допоможе приховати дрібні вади".
Жіночий Solo Ella – всього один. Але який! Фрукти, квіти, зелений чай. Радісний аромат, який створює особистий простір, парфумерний кокон для своєї власниці.
Подивіться фільм, який бренд зняв про свій арт-проект. Це дуже красиво.