КУПИТИ КВИТКИ

Новий Chanel Chance 2019: міні-фільм про аромат

Знаменита сім'я Chanel Chance 2019 року поповнюється новим ароматом.

Сім'я Chance почалась 2003 року, коли Будинок Chanel випустив квітковий шипр Chance Eau de Toilette з нотами пачулі, гіацинтів, жасмину і рожевого перцю. Аромат миттєво завоював популярність, і того ж року представили однойменні парфуми, а 2005 – парфумовану воду. 2007 року лінія Chance поповнилася новим Chance Eau Fraiche – яскравою квітковою композицією з нотами цедрата, жасмину і тикового дерева.

Реклама.

2010 року з'явився Chance Eau Tendre, де зелений фруктовий акорд грейпфрута і айви сплітався з ніжністю жасмину і м'якістю білого мускусу. Нарешті, 2015 року стартував продаж Chance Eau Vive – енергійного аромату з бадьорими нотами грейпфрута і червоного апельсина.

З тих пір виробляли лазневі лінії до кожного аромату; випускали парфумовані кушони і хайлайтери, олію для тіла у спреї і шовковисті креми, парфуми у форматі, зручному для подорожей, місти для обличчя та волосся. 2019 року Chanel запускає нову рекламну кампанію – фільм, який зняв режисер Жан-Поль Гуда. У ньому беруть участь чотири аромати, включно з новим Chance Eau Tendre Eau de Parfum.

Новий "Шанс" придумав Олів'є Польж у співпраці з Лабораторією створення і розвитку ароматів Будинку. Нова версія аромату – більш інтенсивна, обволокна і жіночна. Квіткове серце утворене злиттям екзотичного абсолю жасмину, есенцією троянди, гладкого кремового мускусу, що дає ефект бавовняної чистоти і свіжості. Chance Eau Tendre Eau de Parfum доповнений акордом грейпфрута і айви.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.