Українська нішева парфумерія поповнилася новим іменем — Reasonance, брендом, створеним на перетині науки, мистецтва й сенсорного досвіду.
"Reasonance – це не продукт, а досвід", – каже засновниця бренду Ольга Березка. яка прийшла до створення бренду нішевої парфумерії зі сфери IT та технологій.
"В моді часто про запуск бренду говорять, мовляв, "Я не знав, де знайти таку куртку, тому створив сам". Моя історія не така та й загалом романтичних флешбеків про якесь дитяче захоплення ароматами тут не буде. Єдине, про що я дійсно мріяла з дитинства, – хоча б раз у житті створити бізнес з фізичним продуктом", – відверто зізнається Ольга.
В Reasonance свідомі того, що beauty – конкуретний ринок. "Статистично понад 25% усіх нових брендів запускаються в секторі краси та засобів особистої гігієни, – говорить Ольга. – Однак ніша і те, як ми в Reasonance її розуміємо, – це інша історія. Ми не стимулюємо консюмеризм, а хочемо створювати змінотворчий досвід". Березка каже, що команді не цікаво виготовляти "пересічні аромати на широку аудиторію": "Навпаки, ми шукаємо глибоке звучання, що зможе змінити поведінку людини й обʼєднає навколо себе комʼюніті багатогранних, свідомих, складних і водночас легких особистостей, які не обирають простих шляхів, не підганяють себе під рамки, а хочуть бути всім одночасно".

Перший реліз бренду включає два аромати — Chimera та Carbon, побудовані на контрасті. Chimera передає енергію води з нотами білого цвіту, зеленого цитруса й металевими акцентами.

Carbon уособлює міський простір після дощу — теплу деревину, дим і блиск мокрого асфальту. Обидва задумані як антиподи, що підсилюють один одного.

"Chimera – історія про керований хаос. Carbon – метафора мегаполіса й внутрішньої структурованості", – пояснює Березка.
Пошуки парфумера тривали довго: "Багато фахівців хочуть просто швидко заробити, тому намагаються продати вам вже заготовлені простенькі формули". Втім, "свою" людину все ж знайшли. "Коли я прийшла до нашого технолога, він одразу сказав, що не буде робити те, що вже має – і спитав, чого я хочу". Ольга взяла паузу, але згодом повернулась з конкретним запитом – "Антиподи". "Хотілося чогось такого, що, на перший погляд, неможливо поєднати, щось, про що думаєш "Здуріти, як?"".
З десяти створених ароматів вони з командою обрали два і допрацювали на основі своїх уявлень про ідею та відгуків фокус-групи, які були, згадує Ольга, цілковито схвальними. Тож усі аромати створено в Києві, а компоненти походять із Франції, Італії, Азії та США.
Пакування – окрема історія. Окрім мінімалістичних флаконів, в боксах з парфумами – декоративна кришка, оксамитова серветка для полірування, кристал та аромасаше з особливим посланням. "Ми вирішили зробити ставку не на флакон, а на кришку, яку виготовляємо з металу, – розповідає засновниця Reasonance. – З мистецького погляду, ця кришка – це такий собі омаж "Постійності памʼяті" – відомому пливкому годиннику Далі, який уособлює наше бажання – піддати сумнівам усталені стандарти".

Додатково бренд розробив металеві мініфлакони, зручні для подорожей та щоденного користування.

Ольга каже, що назва Reasonance відображає її ставлення до життя, де є місце пошукам власного місця в світі, рефлексії та любові до змін. "У цьому слові сховалася важлива частинка – reason. Причина, яка йде зсередини й під впливом якої ми змінюємося. Причина нарешті знайти резонанс з внутрішнім Я".
Аромати Reasonance представлять 31 жовтня – 2 листопада в pop-up форматі, у просторі The Naked Room (Рейтарська, 21). Після цього бренд розпочне онлайн-продаж і поступово вийде офлайн у Києві, Львові, Одесі та Варшаві.