КУПИТИ КВИТКИ

Нейронаука: Estée Lauder починає вивчати зв’язок між ароматами й емоціями

В Estée Lauder оголосили про запуск багаторічного дослідницького проєкту, спрямованого на вивчення неврологічних зв’язків між ароматами та емоціями. Нове науково-дослідницьке співробітництво покликане поглибити експертизу бренду в сфері ароматів.

"Аромати здавна асоціюються з емоціями та мають потужний зв'язок зі здоров'ям, — каже Саміт Басін, старший віце-президент із корпоративних досліджень і розробки ароматів, продуктів та інновацій Estée Lauder. — Оскільки інтерес споживачів до функціональних переваг ароматів зростає, дослідження дасть нам глибше розуміння того, яку роль аромати відіграють у пробудженні ностальгії".

Реклама.

У дослідженні, проведеному в партнерстві з Дрезденським технологічним університетом TUD та його кафедрою оториноларингології, задіяли провідні наукові підходи для вивчення зв'язку між ароматом та емоціями: аналізи нейронних шляхів, психометричний і фізіологічний аналіз, дослідження зображень мозку тощо.

Результати досліджень будуть використані на підприємствах Estée Lauder у всьому світуі та в майбутньому коворкінгу Atelier в Парижі (відкривається у 2025-му), що буде зосереджений виключно на ароматних інноваціях і майстерності.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.